שישי ה-13: הדברים המפחידים שיכולים לקרות לכם בזוגיות. fotolia

שישי ה-13: הדברים המפחידים שיכולים לקרות לכם בזוגיות

במידה ואתם חובבי מיסטיקה ואמונות טפלות, נמצאים במערכת יחסים ומחשיבים את יום שישי ה-13 כיום חג, הכתבה הבאה היא בדיוק בשבילכם: אספנו עבורכם את תשע האמונות הטפלות הידועות ביותר, שמספרות מה בדיוק מביא למזל רע בזוגיות

ככל הנראה, משמעותו של יום שישי ה-13 עבורכם הינה אינספור סרטי אימה איכותיים שמשודרים בטלוויזיה במשך כל שעות היממה. אולם, חשוב לזכור שהיום ה"קריפי" הזה ידוע גם בתור החג האהוב על חובבי האמונות הטפלות למיניהן, שלא צריכים לראות סרט אימה מוצלח כדי לשקשק מפחד. למען כל חובבי המיסטיקה וגם עבור אלו שלא, קבלו רשימה של תשע האמונות הטפלות המפחידות ביותר שקשורות לזוגיות (זכרו שהאמונות הטפלות הללו הן בסך הכל ספקולציות עתיקות ולכן לא בהכרח יש להתייחס אליהן ברצינות).

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

אימת הפרחים הצהובים

יש האומרים כי הענקת פרחים צהובים לבן או בת הזוג שלכם - תגרום לפרידה או בגידה. כמו כן, אולי לא ידעתם, אבל פרחים צהובים מסמלים מזל רע בכל תחומי החיים.

דריכה קטלנית

במידה ובטעות דרכתם על רגליהם של בני הזוג שלכם, עליכם לבקש מהם לדרוך עליכם בחזרה (בעדינות, כמובן), אחרת - תגידו "ביוש" לזוגיות שלכם...

לזמן את הפרידה

לפניכם כלל (לא) חשוב לזוגיות: במידה ושניכם תשתמשו באותה מגבת רחצה לשם ייבוש פניכם או גופכם - תאלצו להתמודד עם משבר קשה בזוגיות שלכם.

 

פרידה, ריב
המגבת שתסייע לכם לדפוק ייבוש © צילום: Fotolia

מתנות מסוכנות

לעולם אל תביאו אחד לשנייה שעון, צעיף או סכין בתור מתנה (מה? אתם לא מביאים סכין בתור מתנה ליום הולדת? איפה אתם חיים?) מכיוון ששעונים מסמלים פרידה, צעיפים מסמלים דמעות וסכינים מסמלים אויבים. 

התפוח האימתני

אנא מכם - אל תחלקו תפוח ואל תאכלו מאותה הכפית, כי הפעולות הללו יגרמו להמון ויכוחים ביניכם (כמו למשל: האם כדאי לאכול תפוח אדום בטעם מתקתק, או תפוח ירוק בטעם חמצמץ?).

אתם והעמוד שביניכם

ככל הנראה, במידה ותתקלו בעמוד או עץ ברחוב ולא תעברו אותו באותה הדרך - תאלצו להתמודד עם ריב גדול ומשמעותי. בקיצור, עבדו על כישורי הטיפוס שלכם.

סרט אימה
כמו קטע מסרט אימה © fotolia

קוריאנים ונקודות חן: הרומן שהשתבש

על פי המסורת הקוריאנית, במידה ולבת או בן הזוג שלכם ישנה נקודת חן הממוקמת ליד השפה שלהם - ייתכן שהם לא יהיו נאמנים לכם לנצח. 

שמים סוף לסלפי

ובמקום הראשון בתחרות "האמונות הטפלות הכי הזויות", קבלו את האמונה הבאה: במידה ותעזו להצטלם לפני החתונה שלכם, ייתכן שתצטרכו להתמודד עם משברים קשים בזוגיות והמון מזל רע. בקיצור, הגיע הזמן לחפש אולם אירועים, או פשוט להמציא מכונת זמן ולחזור לימי הביניים.

"החיבוק"

חיבוק בזמן עמידה על מדרגות, מעלה את הסיכוי שתריבו ומפחית את נאמנותכם אחד כלפי השנייה (ראו הוזהרתם).

מריבה,ויכוח,חברים,בעיה,משבר,
עדיף להתחבק במקום נמוך © Fotolia

בפעם הבאה שתתהו מדוע אתם רבים כל כך הרבה ותתייאשו כבר מהויכוחים הבלתי פוסקים שלכם, או שתנסו למצוא את הסיבה למשבר הגדול שאתם חווים בתור זוג, זכרו שישנם אנשים בעולם שמפחדים להתחבק בעודם עומדים על מדרגות ואינם מצטלמים לפני חתונתם, רק מכיוון שהם מאמינים שזה יביא להם מזל רע. בקיצור, עדיף לכם להתווכח.

תגובות