תרימי לו: כל הדברים שראוי להעריך ב"בויפרנד" שלך. צילום: fotolia

תרימי לו: כל הדברים שראוי להעריך ב"בויפרנד" שלך

לכבוד יום ה"בויפרנד" הבינלאומי, אספנו עבורכם תכונות והרגלים שמאפיינים את בן הזוג הנאמן שלך ובהחלט ראויים להערכה. זה הזמן להוקיר תודה ולומר לו כמה הוא משמעותי עבורך

היום מציינים בעולם את יום ה"בויפרנד" הבינלאומי ולכן, החלטנו שהגיע הזמן לסטות מעט מתחום ההעצמה הנשית - ולהקדיש את הכתבה דווקא לבני הזוג ולעובדה שגם אותם יש להעצים ולהעריך. קבלו את הדברים הכי ראויים להערכה בבני הזוג.

הכתבה מנוסחת בלשון נקבה לצורך נוחיות בלבד, אך מתייחסת, כמובן, גם לבנים אשר יש להם בני זוג.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

הוא תמיד נאמן לך

לצערנו, ישנם לא מעט סיפורים על בני זוג שהפרו את נאמנותם לבנות ובני זוגם בדרך כזו או אחרת. לכן, חשוב מאוד להעריך את הבויפרנד הנאמן שלך, על כך שלעולם לא הסיט (וגם לא יסיט) את מבטו ממך. 

יש לו חוש הומור

לדעת נערות ונשים רבות, חוש הומור מפותח הוא אחת התכונות המושכות ביותר בבני המין השני. במידה ואת (או אתה) אכן זכית בבן זוג עם התכונה הזאת - מומלץ למצוא זמן ולהגיד לו שאתם מרגישים ברי מזל - וכמובן שמעריכים אותו. 

© fotolia

הוא מסתדר עם המשפחה והחברים שלך

לא פעם ולא פעמיים, נוצר מצב שבו בני הזוג אינם מסתדרים עם המשפחה או החברים של בנות (או בני) זוגם. לכן, במידה ובן זוגך עושה הכל על מנת להסתדר עם הקרובים שלך, יש להודות לו על כך ולהבהיר שאינך רואה זאת בתור דבר מובן מאליו.

הוא מתייעץ איתך ומיישם את עצותייך

במידה ובן זוגך מתייעץ איתך לפני כל החלטה שהוא מקבל - את יכולה להסיק שהוא סומך עלייך, על שיקול דעתך ועל העובדה שאף פעם לא תרצי להזיק לו. הדבר אינו מובן מאליו ומצביע על מערכת יחסים טובה ובריאה.

© shutterstock

הוא לא נכנע ללחץ חברתי

בגיל ההתבגרות, המון נערים נוהגים להיכנע ללחץ חברתי שחבריהם מפעילים עליהם - בעיקר בתחום חיי האהבה שלהם. למשל, נערים שעדיין לא חוו מגע מיני, עלולים להיכנע ללחץ שמופעל עליהם וללחוץ על הצד השני לעשות דבר שהוא לא בהכרח רוצה לעשות. לכן, במידה ובן זוגך אינו נכנע ללחץ ותמיד מכבד אתך ואת הערכים שלך - בהחלט כדאי להעריך אותו על כך, כי זה לא מובן מאליו.

הוא מקשיב לך

במידה ואת ובן זוגך מסוגלים לשוחח במשך שעות על גבי שעות ואת מרגישה בנוח לחשוף בפניו את כל מה שעל ליבך, אז ברכותינו - יש לך בויפרנד מושלם שבהחלט ראויי להערכתך. 

הוא זוכר את כל התאריכים החשובים בחייך

תכונה די נדירה בגברים בכלל ונערים בפרט, הינה זיכרון טוב לתאריכים משמעותיים בחייך הפרטיים ובחייכם המשותפים. במידה והתברכת בבן זוג בעל יכולת זכירת תאריכים - נצלי את היום המיוחד הזה בכדי לספר לו עד כמה את מעריכה את התכונה הזאת וסבורה שהם "בויפרנד" מושלם.

© fotolia 

אם כבר החלטת להקדיש יום שלם לגבר שיעשה הכל עבורך - נצלי את היום הזה בחוכמה והזכירי לו עד כמה את מעריכה ואוהבת אותו. יחד עם זאת, גם אתם, הבנים, חייבים לזכור שבנות הזוג שלכם ראויות להערכה על הדברים הללו - ואין צורך לחכות ליום מיוחד בשביל להוקיר אותן על כך. 

תגובות