הסלבס בציטוטים שיחזקו את הדימוי העצמי שלכם. צילום מסך מהאינסטגרם

הסלבס בציטוטים שיחזקו את הדימוי העצמי שלכם

כדי לסייע לכם להתמודד עם משברים הקשורים לדימוי ולחזק את ההערכה העצמית שלכם - אספנו עבורכם ארבעה ציטוטים מפי מפורסמים, שיוכיחו לכם שאתם לא היחידים שנאלצים להתמודד עם משברים דומים המאפיינים את גיל ההתבגרות

במהלך גיל ההתבגרות חלה עלייה במודעות לגבי המראה החיצוני וטיפוחו. תופעה זו מתבטאת במספר דרכים, כאשר חלקן חיוביות ואילו חלקן האחר שליליות - ביטחונכם העצמי עלול להתערער ואתם מוצפים בתהיות, כמו: האם מבנה גופכם עונה לסטנדרטים שהחברה מציבה לכם? כיצד עליכם להתייחס לחלקי הגוף שאותם אתם פחות אוהבים? חשוב לזכור כי למרות שכל התהיות הללו טבעיות לחלוטין, בכל זאת קשה להתמודד עמן והן בהחלט מצליחות להשפיע לרעה על הדימוי העצמי. אספנו עבורכם ארבעה ציטוטים מפי מפורסמים, אשר יגרמו לכם לאהוב את עצמכם.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

"לכולנו יש אזורים 'בעייתיים' בגוף. אני יודעת שהירכיים שלי תמיד תהיינה מלאות. יחד עם זאת, אני בהחלט מבינה שזוהי עובדה שאין ביכולתי לשנות ואם אפתח אובססיה לגבי כך - אסבול מאוד. כמו כן, אני חושבת שהדרך הטובה ביותר להתעצם מבחינה פיזית ומנטלית, הינה להיות אסירי תודה לגבי הגוף שלנו ולטפח אותו באופן קבוע" - דמי לובאטו

במשך תקופה ארוכה, דמי לובאטו נאלצה להתמודד עם הפרעת אכילה ובעיות נפשיות נוספות, שערערו אותה ואת אורח חייה. למזלנו, לאחר שמצבה הנפשי השתפר, היא פרחה ושיגשגה בקצב מסחרחר - דבר שהעלה את מידת השפעתה על בני הנוער. לובאטו בחרה להשתמש בהשפעה הזו כדי להפיץ מסרים חיוביים ומשמעותיים, כמו המסר הזה. 

דמי לובאטו
חזקה ומשפיעה © אינסטגרם

"הכל מתחיל ונגמר בכם: במידה ולא תאהבו את עצמכם, אף אחד לא יהיה מסוגל לאהוב אתכם" - אשלי גרהאם

ככל הנראה, אשלי גרהאם הינה דוגמנית הפלוס סייז המצליחה ביותר בעולם: היא הופיעה על אינספור שערים של מגזיני אופנה מובילים וצברה לא פחות מתשעה מיליון עוקבים באינסטגרם. כמו כן, במסגרת פעילותה החברתית בתחום ההעצמה הנשית, היא מקפידה לדבר על החשיבות של אהבה עצמית ודימוי גוף חיובי. 

אשלי גרהאם
יפהפייה מבפנים ומבחוץ © gettyimages

"אני חושב שכולנו מוזרים - אולם, אינני חושב שזה דבר שלילי. לדעתי, כולנו צריכים לפאר ולהדגיש את האינדיבידואליות שלנו ולא להתבייש בה" - ג'וני דפ

אין ספק שג'וני דפ, הידוע בעיקר בתור קפטן ג'ק ספארו מסרטי "שודדי הקאריביים", הוא אחד השחקנים המצליחים ביותר בשני העשורים האחרונים: במהלך 56 שנות חייו, הוא הספיק לככב בלא פחות מאשר שמונים ואחד סרטים; ובשנת 2012 אפילו נרשם בספר השיאים של גינס כשחקן בעל השכר הגבוה ביותר! בציטוט הזה, דפ מזכיר לכולנו שעלינו להתגאות במאפיינים הייחודיים שלנו, כי הם אלו שהופכים אותנו למי שאנחנו.

"יותר מדי נערות נאלצות להתמודד עם הפרעות אכילה בגלל דימוי גוף שלילי וחוסר הערכה עצמית. עקב כך, לדעתי, חשוב שנערות יאהבו את עצמן וינהגו בכבוד כלפי הגוף שלהן" - אריאנה גרנדה

מלכת הפופ הבלתי מעורערת של העשור האחרון, הלא היא אריאנה גרנדה, ידועה בתור אחת שספגה המון ביקורות קשות על המשקל שלה. במקום להתעלם מהתגובות הרעות, גרנדה בחרה לדבר על הנושא, להבהיר שהיא שומרת על אורח חיים בריא ולעודד את כולם לעשות כן. דוגמה מצוינת לפעילותה בתחום זה הינו הציטוט הזה, שנאמר על ידה במהלך ראיון למגזין הפיטנס "shape".

אריאנה גרנדה
מדהימה! © צילום מסך מאינסטגרם arianagrande@

חשוב שתזכרו שלא רק אתם עוברים משבר בנוגע לדימוי העצמי שלכם ואתם ממש לא לבד במערכה הזאת. גם חבריכם וקרובי משפחתכם עברו או עוברים את אותו המשבר ועקב כך, אינכם צריכים לחשוש לשתף את הסביבה שלכם במה שאתם חווים; ואפילו לקרוא באינטרנט על טיפים לשיפור ביטחונכם העצמי. 

תגובות