לומדים ואוהבים: טיפים לזוגיות עם אחד החברים לכיתה. adobestock

לומדים ואוהבים: טיפים לזוגיות עם אחד החברים לכיתה

התחלתם לצאת עם תלמיד או תלמידה שלומדים איתכם באותה הכיתה? מרגישים שאתם מבלים יותר מדי זמן ביחד ולא יודעים היכן עובר הגבול? אם כן, הכתבה הבאה היא בדיוק בשבילכם

כידוע, זוגיות איננה דבר פשוט, במיוחד אם היא מתקיימת בין שני אנשים שנמצאים יחדיו במשך רוב שעות היממה. דוגמה מצוינת לכך היא זוגיות בין שני תלמידים או תלמידות, אשר לומדים באותה הכיתה. כיצד יש לחלק את הזמן בין הזוגיות ללימודים? ובאיזו תדירות יש להיפגש אחר הצהריים, אם בכלל? על כל השאלות הללו ואף יותר, נענה בכתבה הבאה.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

אל תספרו שאתם ביחד

רוב מערכת היחסים שלהם מתקיימת בין כותלי הכיתה, שמורכבת מעוד כשלושים תלמידים סקרנים. דבר זה מביא לחוסר פרטיות מוחלט ולכן, כל עוד אתם לא בטוחים שהקשר ביניכם הוא רציני ואתם רק בשלב הדייטים - הימנעו מלשתף זאת עם שאר חברי הכיתה ועל ידי כך, תמנעו מעצמכם את המבוכה שכרוכה בלספר לכולם שנפרדתם אחרי שבוע (חס וחלילה, כן?).

אל תשבו ביחד

העובדה שאתם נמצאים באותה כיתה משמונה בבוקר ועד אלוהים יודע מתי - לא בדיוק תורמת לזוגיות שלכם. לכן, אל לכם להקשות על עצמכם עוד יותר על ידי ישיבה באותו השולחן. יש לכם מספיק זמן לבלות יחדיו, גם מבלי שתשבו אחד ליד השני או השנייה.

© צילום: Getty Images

היו דיסקרטיים

תודו באמת, כשבני הזוג שלכם מספרים לכם פרט אישי ו"עסיסי" על עצמם, לא עובר המון זמן עד שאתם משתפים בכך לפחות שניים מהחברים או החברות שלכם. במקרה שבו הזוגיות מתקיימת בין תלמידי אותה הכיתה, הדבר עשוי להיות בעייתי מידי וזה עלול לגרום להפצת הסוד בקרב כל תלמידי הכיתה. לכן, הימנעו מלהפיץ את סודותיהם של בני ובנות זוגכם, אפילו למעגל החברים הקרובים שלכם.

אל תריבו מול כולם

כאמור, זוגיות מסוג כזה, היא זוגיות "פומבית" וגלויה לעיניי כל: כולם יודעים מתי אתם יוצאים, האם התנשקתם כבר או לא ועוד. לכן, אין צורך להוסיף "אש למדורה" על ידי ריבים וויכוחים שמתקיימים מול כל תלמידי הכיתה. במקום זאת, מומלץ שתמצאו פינה שקטה ופרטית בבית הספר ותנסו להתגבר יחדיו על הבעיה שצצה בזוגיות שלכם.

© צילום: Fotolia

אל תפגשו בכל יום

התדירות המדויקת שבה עליכם להיפגש אחר הצהריים, תלויה בעיקר בכם ובטיב הזוגיות ביניכם. אולם, בהחלט ניתן לקבוע שאין שום צורך שתפגשו בכל יום, כי פעולה כזו היא לגמרי מיותרת וגוזלת מכם את ה"ספייס" האישי שלכם. 

זכרו שלערבוב של "ביזנס ופלז'ר" יכולים להיות המון יתרונות, אך גם לא מעט השלכות. על מנת להפחית את כמות ההשלכות, עליכם להעניק אחד לשנייה או לשני "ספייס" אישי ולא לאפשר ללחץ חברתי לנהל את הזוגיות שלכם. זוגיות בין תלמידי אותה הכיתה יכולה להיות נפלאה, אם רק יודעים כיצד לנהל אותה בחוכמה.

תגובות