אחת ולתמיד: הדברים שאסור להסתיר מבני או בנות זוגכם. צילום: fotolia

אחת ולתמיד: הדברים שאסור להסתיר מבני או בנות זוגכם

מתלבטים אם לשתף את בני או בנות זוגכם בתוכניות שלכם לעתיד? לא יודעים אם כדאי לכם לספר להם על המשבר שאתם חווים? אם כן, הכתבה הבאה היא בדיוק בשבילכם

כידוע, זוגיות היא דבר לא פשוט כלל, שמלווה בהמון תהיות ודילמות מורכבות. אחת מהן הינה - מהי מידת הכנות הנכונה ביותר עבור זוגיות? ומהם הדברים שחייבים לספר לבן או בת הזוג בכדי לשמור על האמון והאהבה? על מנת לעזור לכם להתמודד עם השאלות הגורליות הללו, אספנו עבורכם את חמשת הדברים שאסור לכם להסתיר מבני או בנות זוגכם.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

תוכניות לעתיד

למי מכם לא יצא לתהות מה צופן לכם העתיד? הרי שזוהי דילמה משמעותית ולגיטימית לגמרי, שרוב האנשים בוחרים להתמודד איתה לבדם, כך שלא יושפעו מהסביבה. אולם, במידה ואתם נמצאים בזוגיות - עליכם לזכור שהתוכניות שלכם לעתיד משפיעות גם על העתיד של בני או בנות הזוג שלכם ולכן, מומלץ ואף הכרחי לא להסתיר מהם את המחשבות על עתידכם.

הציפיות שלכם מהם

וודאי נתקלתם בסיטואציה שבה ההתנהגות של בן או בת זוגכם לא תאמה את הציפיות שלכם מהם ואולי אפילו פגעה בכם. על מנת למנוע מצבים כאלה וריבים עתידיים מיותרים, עליכם לשוחח עימם על כל הדברים שאתם מצפים מהם לעשות או לא לעשות ובהחלט לא להסתיר מהם שום דבר בנושא.

חוסר תיאום ציפיות מוביל למשבר זוגי
 © צילום: Fotolia

ה"אני האמיתי" שלכם

באופן טבעי, אתם משתדלים לעשות ככל שביכולתכם כדי לרצות את בני או בנות זוגכם ולא לפגוע בהם. אולם, לעיתים - עלולות להיות לכך השלכות כבדות: הרי שהתדמית ה"מושלמת" שאתם מנסים ליצור לעצמכם, לא בהכרח תואמת את האופי האמיתי שלכם. כך, בן או בת הזוג שלכם לא יוכלו להכיר אתכם באמת; ולא תוכלו לדעת אם אתם אכן מתאימים או לא. לכן, מומלץ להיות כנים ופתוחים לגבי כל היתרונות והחסרונות שלכם ולא להסתיר אף אחד מהם.

מאבקים אישיים

כל אחד ואחת מכם נאלץ להתמודד לפחות עם מאבק אישי אחד (החל מריב עם הבסטי ועד בעיות בריאות כלשהן), שעלול להשפיע על מצב רוחכם ועל התפקוד הזוגי שלכם. במידה ותסתירו מאבקים מסוג כזה, בני או בנות הזוג שלכם עלולים לא להבין את הסיבה לכך שאתם עצובים או עצבניים ואולי אפילו להיפגע מכם. לכן, בהחלט כדאי לשתף אותם ולו באופן כללי, במשברים שאתם עוברים.

© fotolia

מערכת היחסים ביניכם לבין האקסים שלכם

פעמים רבות, נוצר מצב שבו מישהו או מישהי נכנסים למערכת יחסים רומנטית, תוך כדי שהם עדיין לא התגברו לגמרי על האקס או האקסית שלהם. דבר זה עלול לפגוע מאוד בבן או בת הזוג הנוכחים ולכן - במידה ואתם נמצאים במצב הזה, חשוב מאוד להיות כנים הן עם עצמכם והן עם בני ובנות הזוג שלכם, בכל הנוגע לטיב הקשר ביניכם לבין האהובים לשעבר שלכם.

זכרו שבסופו של דבר - המטרה שלשמה אתם חייבים לשתף את בני או בנות זוגכם בדברים האישיים הללו, הינה למנוע ריבים מייגעים ומיותרים ולשמור על תקינות מערכת היחסים ביניכם. כמו כן, חשוב שתשתפו את אהובי או אהובות לבכם בכל מאורע, סוד ומשבר, שעלולים להשפיע עליכם, על התפקוד הזוגי שלכם ועל מידת ההתאמה ביניכם.

 
תגובות