אין כמו בבית: כך תבלו עם בני הזוג ביום סגריר. צילום: Fotolia

אין כמו בבית: כך תבלו עם בני הזוג ביום סגריר

תזכורת: בלילה שבין שבת לראשון, השעון זז שעה אחת אחורה! משמע, הימים יתקצרו והקור עומד לשלוט (איפה אלסה?). אספנו עבורכם את הדברים שהכי כיף לעשות עם בני הזוג מבלי לצאת מהבית

העונות בשיא המעבר, בחוץ הופך קריר ושעון החורף עומד לתפוס את מקומו בכל רגע (בלילה שבין מוצאי שבת ליום ראשון). רגע לפני ש"עצבות החורף" נוחתת עליכם, חשבו על כל הדברים השווים שאפשר לעשות יחד עם בני הזוג בדיוק במצבים כאלה - כשכל מה שמתחשק הוא להישאר בתוך הבית החמים. ליכדנו במיוחד עבורכם מספר דרכים מוצלחות להעביר את הזמן הביתי יחד בהנאה גדולה. תהנו! 

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

ערב משחקי קופסא

לא משנה בני כמה אתם, למשחקי קופסה אין גיל (אלא אם אתם מעל 99) - וזו, ללא ספק, דרך מצוינת להעביר את הזמן יחד עם אהוב או אהובת ליבכם. כל שעליכם לעשות הוא לבחור משחק קופסא אהוב: מונופול, טאקי, משחק הזיכרון או אפילו פאזל - ולשחק בו יחד עם בני הזוג. אפשר להוסיף טוויסט לאווירה על ידי עריכת טורנירים, חלוקת פרסים למנצחים ושיתוף חברי משפחה.

אתגרי יוטיוב

בעידן של היום, האינטרנט והיוטיוב בפרט מוצפים באתגרים מצחיקים, מעניינים ומשעשעים שלגמרי אפשר לנסות עם הפרטנר/ית שלכם. זה יכול להיות "אתגר הלחישות", "אתגר הסוכריות המגעילות", "איפור בעיניים עצומות" או כל דבר אחר שמוצא חן בעיניכם ושניכם יכולים לעשות אותו. הדבר מאוד מצחיק ומגבש; ולגמרי מעביר את הזמן בהנאה. אתגרו את עצמכם ואל תשכחו לצלם למזכרת! 

© צילום: Fotolia

מרתון

לא, אנחנו לא מתכוונים למרתון ריצה (למרות שגם זה רעיון לא רע) - אלא למרתון צפייה בסדרות או סרטים! בחרו יחד ז’אנר מסוים של סרטים: דיסני, אימה, קומדיה ועוד... קחו שמיכות, הכינו פופקורן ונקו את הראש ממחשבות. אם אתם פחות בקטע של סרטים, אפשר גם לבחור סדרה משותפת שתמיד תוכלו לצפות בפרקים, לדבר ולהתרגש מהם יחד. צפיה נעימה! 

ספר זכרונות

נצלו את הזמן הביתי להכנת מזכרת משותפת שתלווה אתכם לכל החיים. הכינו ספר זכרונות, הדביקו בו תמונות זוגיות ויפות, כתבו ברכות, חידות ובדיחות פרטיות. אפשר להוסיף כרטיסים של מקומות שהייתם בהם או לספר על מקומות שתרצו להיות. אפשר לשתף את החלומות הזוגיים, השאיפות והחוויות. ללא ספק, אחת הדרכים הכי יצירתיות, מגבשות ובעיקר מיוחדות! 

אחסנו בספר את כל הזכרונות המתוקים שלכם יחדיו
אחסנו בספר את כל הזכרונות המתוקים שלכם יחדיו © adobestock

מזנון ביתי

במקום לצאת לקור בחוץ ולבזבז כסף על בתי קפה או מסעדות, חפשו באינטרנט מתכונים למאכלים שאתם נוהגים לאכול יחד, כמו: פיצה, סושי, גלידה (מי אמר שלא אוכלים גלידה בחורף?!) וכדומה. נסו להכין אותם בעצמכם - ותופתעו לגלות שזו דרך טובה להעביר את הזמן, להתקרב אחד לשני, לחסוך כסף ואולי אפילו גם תצא לכם ארוחה הרבה יותר טעימה. בתיאבון! 

תגובות