המדריך לריב: איך להתמודד עם ויכוחים בזוגיות?. Fotolia

המדריך לריב: איך להתמודד עם ויכוחים בזוגיות?

ויכוחים הם דבר לגיטימי במערכת יחסים, במידה ויודעים כיצד להתמודד איתם. נקלעתם לריב עם בני הזוג ולא יודעים כיצד להתמודד? הכתבה הבאה תפתור לכם את הבעיה

בזוגיות, בעיקר אחרי שנמצאים כבר זמן רב ביחד, עלולים להיווצר לא מעט ריבים הקשורים למגוון רחב של נושאים. לפעמים, כשלא יודעים להתמודד נכון עם המצב, הדבר עלול לגרום לבעיות ביחסים. נמצאים במצב הזה ולא יודעים כיצד להתמודד? אל דאגה, אנחנו פה לעזור לכם עם כל הריבים הנפוצים במערכות יחסים והדרכים להתמודד איתם.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

הבעיה: הם לוקחים לכם יותר מידי בגדים מהארון

זוהי תופעה נפוצה בקרב זוגות צעירים. בני זוג רבים נוהגים לקחת בגדים מהארון של הפרטנרים שלהם. חלק עושים זאת מהסיבה שהם אוהבים להרגיש קרוב את בני הזוג, וחלק סתם אוהבים בגדים רחבים שגדולים עליהם בכמה מידות. בדרך כלל התופעה הזו יכולה להיות די מעצבנת עבור הצד ממנו נלקחו הבגדים, ובצדק, זה די מכעיס כשנלקחת ממך חולצה אהובה, או לחילופין סוויטשירט מועדף, בדיוק ברגע שאתם רוצים ללבוש אותו.

הפיתרון: אנו מציעים לכם לדבר עם בני הזוג, לסכם איתם שכאשר יגיע השלב הזה בקשר, אתם מסכמים מתי הפריט הנלקח חוזר אליכם. כדאי גם לסכם מראש אילו פריטים אתם מוכנים לתת ב"מתנה" ואילו פריטים יותר חשובים לכם ואתם רוצים בסופו של דבר בחזרה.

© צילום: Fotolia

הבעיה: אתם רוצים לבלות כזוג עם חברים, אבל אין לכם חברים משותפים

אחרי המון ערבי שישי שביליתם ביחד, מגיע הרגע הנכסף בו אתם רוצים להכיר את בני הזוג לחברים שלכם ולהפך, הם רוצים שתכירו את שלהם. אז אחרי שעשיתם היכרות קצרה בין שני הצדדים מגיעה השאלה - עם אלו חברים נפגשים? שלכם או שלהם? 

הפיתרון: ניתן לערוך מסיבה משותפת ולהזמין את שני הצדדים – ככה גם תיהנו מערב חברתי מיוחד, תיזמו משהו חדש בקרב החברים וגם תזכו לראות את כולם באותו מקום. מי יודע, אולי תתנו לחברים שלכם השראה לעשות מסיבה כזו משלהם.

© צילום: Fotolia

הבעיה: צד אחד מנסה ליזום יותר מהצד השני

זוהי בעיה מוכרת ולגיטימית, שכן כמעט בכל זוגיות יש צד יותר דומיננטי ויוזם. אי לכך, טבעי שייוצר מצב בו אחד מהצדדים ירגיש שהוא לא מפסיק לשאול וליזום דייטים ויציאות. לעיתים הדבר יוצר מצב לא בריא בקשר שיש לדבר עליו עם בני הזוג.

הפיתרון: תקשורת טובה פותרת הכל. על מנת שהצד השני יידע כיצד אתם מרגישים, שימו את הדברים על השולחן ואמרו להם בבירור מה אתם מרגישים. ייתכן כי הם אינם מודעים למצב וכל מה שהם צריכים זו קצת בהירות. 

© צילום: Fotolia

הבעיה: אתם מבלים כל שישי בערב ביחד בבית ולאחד מבני הזוג נמאס

גם זהו מצב די נפוץ ומוכר - בכל זוגיות ישנו הטיפוס שחובב יציאות, תמיד מחפש להעסיק את עצמו במשהו ולצאת מהבית, ואילו השני הוא טיפוס בייתי שמבחינתו ערב טוב זה ערב של התכרבלות מתחת לשמיכה בסלון מול סרט טוב. כיוון שאחד מבני הזוג הוא כזה, אנו נוטים המון לוותר להם ולמצוא את עצמנו מבלים כל פעם רובצים מול הטלוויזיה בסלון.

הפיתרון: בחרו דבר שבן הזוג כן אוהב (זמר אהוב בהופעה, הצגה, משחק ספורט כלשהו, הצגה וכדומה) והפתיעו אותם בכרטיס. אנו בטוחים שלבילוי כזה הם לא יסרבו!

זכרו שבנוסף לכל פיתרון שניתן בכתבה, תקשורת טובה היא מפתח טוב לכל הבעיות שלכם. בני הזוג אינם קוראים מחשבות, הם לא יכולים לנחש אם לא תגידו להם את שעל ליבכם.

בהצלחה!

תגובות