עשו ואל תעשו: כשאתם מתחילים עם מישהו או מישהי באינסטגרם. shutterstock

עשו ואל תעשו: כשאתם מתחילים עם מישהו או מישהי באינסטגרם

נתקלתם בחשבון האינסטגרם של מישהו או מישהי שמוצאים חן בעיניכם? לא יודעים איך להתחיל איתם מבלי ליצור סיטואציות לא נעימות? אם כן, הכתבה הבאה היא בדיוק בשבילכם

רשת האינסטגרם המוכרת, כוללת מגוון פיצ'רים שמעניקים לכם הזדמנות לפלרטט ולדבר עם הקראש שלכם. אולם, בדומה להמון תחומי חיים אחרים - על מנת שתוכלו להפוך את ההזדמנות הזאת ליתרון עצום, עליכם קודם כל להבין כיצד לפעול ולהשתמש באופציה הזו בחוכמה. אז איך מפלרטטים באינסטגרם כמו שצריך? ומה כדאי לעשות ומה אסור? כל התשובות לשאלות הללו ואף יותר, נמצאות בכתבה שלפניכם.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

עשו: תגיבו ותנו "לייק" לכל תמונה חדשה 

בין אם תרצו בכך ובין אם לא, בעידן הנוכחי - המון אנשים בוחרים להביע חיבה דווקא דרך המסכים ומתקשים לעשות זאת במציאות. מכאן שבעזרת מתן לייקים ותגובות לתמונות שנמצאות בחשבון האינסטגרם של אהובי ואהובות לבכם - תוכלו להבין די בקלות אם גם הם מעוניינים בכם: הרי שבמידה והוא או היא "יחזירו" לכם לייקים ותגובות, בהחלט תוכלו לפרש זאת כהתעניינות בכם ואף הבעת חיבה כלפיכם.

אל תעשו: תחשפו את כישורי הסטוקינג שלכם

כן כן, מדובר בכל אותן הפעמים ש"בטעות" נתקלתם בתמונות שהם העלו בכיתה ו' - ונתתם להן לייק. מלבד העובדה שהסיטואציה הזאת תורמת רבות להעלאת מידת הלחץ והמבוכה שלכם, היא גם לא בדיוק תורמת לשיפור היחסים ביניכם לבין האדם שאיתו אתם מנסים להתחיל. לכן, בהחלט כדאי לעשות ככל שביכולתכם כדי להימנע ממצבים כאלה ומחשיפת המחקר הקטן שעשיתם עליהם.

© fotolia

עשו: תשלחו הודעה ותציעו להכיר

אחד מהיתרונות החשובים ביותר של פלרטוטי אינסטגרם, הוא שאינכם צריכים להיפגש פנים מול פנים עם האדם שאיתו אתם מעוניינים להתחיל. בהחלט כדאי לנצל את היתרון הזה ולשלוח הודעה מנומסת וקלילה לאהוב או אהובת ליבכם, אחרת - ייתכן שלעולם לא תדעו אם רגשותיכם הם הדדיים או לא. מומלץ לכלול בהודעה התעניינות בשלום הנמען (למשל - "מה שלומך?","איך עבר עלייך היום?") ושאלה או משפט שמרמזים על כוונותיכם (לדוגמה - "אשמח אם נכיר").

אל תעשו: אם נמשיך "לחפור", אולי הם יסכימו?

במידה והחלטתם לאזור אומץ ולשלוח לו או לה הודעה - חשוב שתזכרו כי הם לא מחוייבים לשתף עימכם פעולה ולהיענות להצעתכם ולכן, אם תתקלו בסירוב - אל תגרמו להם לחוש לא בנוח עם כך ובוודאי שאל תנסו לכפות עליהם לשוחח עמכם. במילים אחרות, עליכם לשמור על שיח מכבד שאינו פוגע בנמען או בנמענת ולא גורם להם לתחושות שליליות.

© fotolia

עשו: תתייגו אותם בפוסטים שמזכירים לכם אותם

אחד ממאפיינים הידועים, האהובים והשימושיים ביותר של האינסטגרם הינו - האפשרות לשלוח או לתייג מכרים בפוסטים מצחיקים, מרגשים, מכעיסים וכדומה. מומלץ להשתמש בפיצ'ר הזה בכדי לשלוח לקראש שלכם פוסט שמזכיר לכם אותו או אותה ועל ידי כך - לבדר אותם ולהראות להם שאתם חושבים עליהם. פעולה זו תסייע לכם להתחבב עליהם ולהעמיק את הקשר ביניכם. 

אל תעשו: תתעלמו מגבולות הטעם הטוב

בכל פעם שאתם מעוניינים לשלוח פוסט לאהובי ליבכם או לתייג אותם בו, תחשבו לעומק לגבי המשמעות של הפוסט ומהם הרגשות שהוא עלול לעורר אצלם. במידה ואתם חוששים שהפוסט אינו הולם או עשוי לפגוע בקראש שלכם, אז בהחלט כדאי לוותר על שליחתו ולחשוב על דרך אחרת לתקשר עימם.

אז בפעם הבאה שתרצו להתחיל עם מישהו או מישהי דרך האינסטגרם, תזכרו שלצד הרשות לנסות לתפוס את תשומת ליבם על ידי לייקים, תגובות ושליחת פוסטים - בידיכם נמצאת גם החובה לכבד אותם, לנהל שיח הולם ובשום אופן לא לנסות לכפות את עצמכם עליהם. רק כך, תוכלו להבטיח שהם לא יפגעו וירגישו לא בנוח.

תגובות