בזוגיות? כך תכינו אלבום תמונות רומנטי. Fotolia

בזוגיות? כך תכינו אלבום תמונות רומנטי

מי מכם לא אוהב להצטלם עם בן או בת הזוג? בעזרת הכתבה הבאה, תוכלו לתעד את כל הרגעים הכי רומנטיים שלכם ולאסוף אותם לאלבום תמונות מקורי ובלתי נשכח

בעידן האינסטגרם והפייסבוק, אין זוג שלא נוהג לתעד את הרגעים הרומנטיים והמשמעותיים ביותר שלהם. בכתבה הבאה, תמצאו טיפים ודרכים יצירתיות שבהן תוכלו להצטלם עם בני הזוג ולהפוך את התמונות לאלבום זכרונות שלם, שילווה אתכם לנצח. בהצלחה!

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

תשמרו על אותנטיות


בניגוד לחשבונות האינסטגרם שלכם, כנראה שרק אתם והאנשים הקרובים ביותר אליכם תעיינו באלבום התמונות שלכם. לכן, בהחלט מומלץ שתתעדו את הרגעים המיוחדים שלכם כמו שהם - ולא תערכו המון הכנות מקדימות או תחליטו לערוך את כל התמונות בצורה מקצועית. זכרו שהמטרה היא לאסוף את התמונות הללו וליצור אלבום תמונות מקורי ואותנטי, שמשקף את החיים האמיתיים שלכם.

אל תשכחו לתעד גם ברכות ומתנות


אלבום התמונות שלכם עשוי לכלול בתוכו גם סריקות של ברכות שכתבתם אחד לשנייה במהלך תקופת הזוגיות שלכם, או אפילו תיעודים של מתנות מקוריות שקניתם זה לזו. כך, בעתיד - תוכלו להיזכר בכל רגע רומנטי שחוויתם ביחד וגם בדברים שהענקתם אחד לשני או לשנייה.

© שאטרסטוק

תחשבו מחוץ לאלבום


סרטון תמונות מושקע, DIY ואלבום דיגיטלי - הם רק חלק ממגוון הדרכים היצירתיות שבעזרתן תוכלו לסדר ולערוך את אוסף התמונות שלכם. כמובן שבאפשרותכם לשאוב השראה מסרטונים ביוטיוב, רשתות חברתיות למיניהן ואפילו מזוגות אחרים שאתם מכירים. אין ספק שאם רק תרצו, תצליחו למצוא את האפשרות שמתאימה לכם באופן מושלם מכל הבחינות.

תעשו הכל ביחד


הכנה משותפת של האלבום היא בהחלט חוויה זוגית ייחודית, שתוסיף ערך מוסף לאוסף התמונות שלכם. יתר על כן, החוויה הזו כרוכה בקבלת המון החלטות משותפות, דבר שבוודאות יעצים את הקשר ביניכם ויגרום לכם להכיר אחד את השנייה טוב יותר.  

© adobestock

תעיינו באלבום דווקא ברגעי המשבר שלכם


לאחר שתסיימו להכין את האלבום, מומלץ שתשתמשו בו בתור כלי שמעצים אתכם ואת הזוגיות שלכם. כך, למשל, בעת ריבים או משברים זוגיים - תוכלו לעיין באלבום ולהיזכר בחוזק של הקשר שלכם, הרגעים הכי יפים שלכם ולמה אתם כל כך אוהבים זה את זו. על ידי כך, תצברו כוחות ונכונות לפתור את המשבר שלכם וכמובן להמשיך להיות ביחד. בהצלחה! 

תגובות