גם אם זה קשה: כך תודיעו לסביבה שלכם שנפרדתם. צילום: Fotolia

גם אם זה קשה: כך תודיעו לסביבה שלכם שנפרדתם

פרידות הן קשות, אבל לפעמים לספר לאנשים שנפרדתם יכול להיות קשה אף יותר. חוויתם פרידה ואתם לא יודעים איך לספר למשפחה ולחברים? כל הטיפים שיעזרו לכם בכתבה הבאה

אם יש משהו קשה יותר מאשר לחוות פרידה, זה לספר על זה לאנשים מסביב. אמנם בהתחלה, עוד אפשר לשמור על הפרידה כמשהו פרטי בניכם לבין בני הזוג, אבל בסופו של דבר, בין אם זה שינוי סטטוס מערכת היחסים שלכם בפייסבוק ובין אם זה שמועה שעברה- המשפחה והחברים שלכם ידעו במוקדם או במאוחר מהפרידה שלכם, ולכן חשוב שהם ישמעו את זה מכם. מתקשים לספר להם? אל דאגה, כל הטיפים שיעזרו לכם בכתבה הבאה.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

ספרו לאנשים הקרובים אליכם קודם

למה? פשוט- כדי שהם לא יצטרכו לשמוע על זה ממקורות אחרים. ברגע שאתם מספרים לאנשים הכי קרובים אליכם, אתם גם מצליחים לשמור שהמידע על הפרידה יישאר בניכם בנתיים וגם זוכים לעזרה ורשת תמיכה מצידם. מעבר לכך, הקרובים אליכם יעריכו שסיפרתם להם קודם כל, ו-ודאי גם יתמכו בכם לאורך כל המשך התהליך.

© AdobeStock

חשבו מה אתם מספרים ולמי

לפעמים מידע כמו למה נפרדתם מבני הזוג, או מי נפרד ממי הוא מידע שאתם רוצים לשמור לעצמכם, וזה לחלוטין לגיטימי - זו הפרטיות שלכם. לכן, חשבו מראש מה אתם מספרים ומה לא. כמו כן, אם יש פרטים מסויימים שאתם רוצים לספר לאדם אחד ולאחר לא, שקלו את מילותיכם וספרו רק מה שהבטחתם לעצמכם (ואולי אפילו לבני הזוג) שתספרו לגבי הפרידה.

© צילום: Fotolia

אל תפחדו מהתגובות

לעיתים אנו נוטים לחשוש מהתגובות של הקרובים אלינו, בעיקר בכל מה שקשור לאהבה ומערכות יחסים. אבל כשאתם מספרים להם על הפרידה שלכם, נסו להניח את הפחדים והחרדות בצד ולהתמקד במה שחשוב. זה לא משנה איך יגיבו בסיטואציה כי כרגע אתם העניין. גם אם יהיה להם קשה עם הבשורה, הם יתגברו. בסופו של דבר אתם חוויתם את הפרידה ואתם צריכים להתמודד איתה, לא הם.

© adobestock

תקשיבו לעצות, אבל קחו אותן בעירבון מוגבל

לעיתים אחרי שמספרים לאנשים על פרידה, הם נוטים לייעץ ולספר מדוע אתם צריכים לחזור / למה הפרידה לא הייתה נכונה ועוד. לפעמים העצות הללו עשויות להיות נכונות לגביכם, אבל בהרבה מקרים אלו דברים שאנשים נוטים לומר אחרי פרידה, והם אפילו לא תמיד מתכוונים אליהם. אז שמעו את העצות והדברים שיש להם לומר, ולאחר מכן, כשתהיו עם עצמכם, נסו לחשוב האם יש בהם אמת או שמא הם לא תקפים לגביכם.

בהצלחה!

תגובות