מכל הלב: הפודקאסטים שעוסקים באהבה וזוגיות. גטי אימגס

מכל הלב: הפודקאסטים שעוסקים באהבה וזוגיות

נמצאים בזוגיות ומחפשים פודקאסט להאזין לו? מה יותר טוב מפודקאסט שעוסק באהבה ומערכות יחסים? במיוחד עבורכם, אספנו את כל הפודקאסטים העוסקים בזוגיות

מחפשים איך להעביר את הזמן בסגר בזמן שאתם רחוקים מבני הזוג? מצאנו את הפתרון המושלם עבורכם! האזנה לפודקאסטים העוסקים באהבה וזוגיות. במיוחד עבורכם אספנו את ההסכתים הכי מעניינים בנושא שגם יעבירו לכם את הזמן, וגם יתרמו לכם רבות בתחום המדובר. אז למה אתם מחכים?

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

"יחסינו לאן" \ פאולה וליאון רוזנברג (רשת עושים היסטוריה)

את הפודקאסט "יחסינו לאן" מגישים הזוג המפורסם פאולה וליאון רוזנברג. ההסכת מציף ומתמודד עם השאלות הכי קשות (ומעניינות) שיש סביב יחסים כמו למשל- איך להתמודד עם ביקורת בזוגיות? איך מתמודדים עם זוגיות בקורונה? ועוד. פודקאסט מעשיר ומעניין - מומלץ!

“Relationship Advice” \ צ'ייס ושרה קוסטרליץ

"עצות זוגיות" (בתרגום חופשי) הוא פודקאסט של הזוג צ'ייס ושרה קוסטרליץ, מגישי התוכנית, בו הם מראיינים מומחי זוגיות, מטפלים וזוגות מצליחים ומעוררי השראה. הפודקאסט השבועי הזה ייתן לכם עצות מעולות לשיפור מערכת היחסים שלכם, ודרכים מקוריות לשמור על הניצוץ המיוחד שלכם. שווה האזנה.

"ככה זה כשיש שניים" \ קרן חדד טאוב

קרן חדד טאוב היא המגישה של הפודקאסט "ככה זה כשיש שניים" - תוכנית העוסקת בתיאוריה ובפרקטיקה של מערכות יחסים. קרן היא יועצת זוגיות ופסיכותרפיסטית, בכל פרק היא עוסקת בנושא אחר הקשור לאהבה וזוגיות- מ-איך להגיב ללחץ של בני הזוג ועד איך אי ודאות משפיעה על הזוגיות שלנו. 

"Let’s Get Vulnerable: Relationship and Dating Advice” \ ד”ר מורגן אנדרסון

מרגישים שאתם מוכנים לצבור את הידע הדרוש לכם כדי להיכנס בביטחון למערכת יחסים? הפודקאסט הזה בדיוק בשבילכם! "בואו נהיה פגיעים: מערכות יחסים וייעוץ לדייטים" (בתרגום חופשי) הוא הסכת מטעם ד"ר מורגן אנדרסון, מאמנת זוגית ופסיכולוגית. בתוכנית, ד"ר אנדרסון מספקת אסטרטגיות מוחשיות שתוכלו ליישם באופן מיידי כדי לשפר את מערכת היחסים שלך, וכדי למצוא את בני הזוג המתאימים עבורכם. הפרקים אותנטיים, כתובים ללא תסריט או עריכה ומעניינים מאוד. ד"ר אנדרסון מצליחה גם לתרום ידע רב בתחום האהבה והזוגיות וגם להצחיק - שילוב מוצלח בהחלט. אז למה אתם מחכים? בואו להיות "פגיעים".

תגובות