זוג השבוע: "אני התחלתי איתו". צילום פרטי

זוג השבוע: "אני התחלתי איתו"

מעבר להיותה מהנה, זוגיות בגיל הנעורים דורשת המון. בין אם מדובר על חשיפתה ברשתות החברתיות, התמודדות עם לוח זמנים צפוף במיוחד, השוואה לזוגות מוכרים אחרים... וזוהי רק טעימה קטנה. בשבועות הקרובים נכיר מקרוב את הזוגות הנוצצים ביותר באפליקציה "טיקטוק", והיום - גלי בילאוס ואופיר הדר

אלו מכם שנוהגים לבלות את זמנם בשיטוט באפליקציה "טיקטוק", שנהפכה לחלק משמעותי בחיים של כולנו, בוודאי מכירים ואוהבים את הזוג הבא. היא תלמידת כיתה יא' מהוד השרון שצברה כ-27.3 אלף עוקבים והוא תלמיד כיתה יב' מתל אביב, עם כ-11.9 אלף עוקבים. הם מטפחים זוגיות פוטוגנית במיוחד ברשתות כבר תשעה חודשים וזה הזמן להכיר אותם לעומק. נשמע מה יש להם לספר על טיפוח זוגיות בגיל הנעורים, נקבל טיפים, ואפילו נזכה להצצה לזוגיות שלהם. גלי בילאוס ואופיר הדר!

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

איך הפכתם לזוג?

גלי: לפני כמעט כתשעה חודשים, אחרי הסגר הראשון, אנשים התחילו לצאת. אחד מהידידים הכי טובים שלי הזמין אותי ואת חברה שלי להיפגש ברוטשילד ואופיר היה שם. הוא התבייש לדבר איתי כל הערב אבל ברגע שהוא ראה אותי פעם ראשונה נפתחו לו העיניים. דיברנו קצת בווצאפ, פה ושם, אחרי כמה זמן נסעתי לצימר עם המשפחה שלי וחברה טובה וכשחזרתי היה לאח שלי בית ריק. החלטנו להזמין ארבעה חברים ואמרתי לאופיר גם לבוא כי זה קרוב לבית שלו. הוא בא ומאותו הערב פשוט נהיינו ביחד".

יש קשיים בזוגיות עם אדם מוכר? 

גלי: "האמת שלא. זה דווקא מגניב שבן הזוג שלך מתעסק באותו הדבר שאתה מתעסק בו- אם אתה עושה משהו אתה יכול תמיד להתייעץ בנושא".

אופיר: "היא צודקת".

© צילום פרטי

אילו תגובות אתם מקבלים בטיקטוק על הזוגיות שלכם?

גלי: "המון אנשים שהיו כותבים לי ולאופיר דברים על המראה שלנו, יש אנשים שנורא אוהבים אותנו כזוג, יש המון סוגים. אם מישהו עושה משהו זה ישר משפיע על השני - לא משנה אם זה סרטון לבד, זה תמיד ישפיע על הצד השני".

אופיר: "יש מלא שאומרים לנו 'אתם ההוכחה לאהבה', שזה מאוד כיף לשמוע, ומצד שני לפעמים זה יכול לצאת לא טוב כי היה, למשל, את המקרה שקרה לי עם סרטון ההסבר על שיטת הדירוג (טרנד בטיקטוק), שאחריו פנו לגלי מלא בנות וקיללו אותה, ואז אני עשיתי סרטון על זה שיפסיקו לקלל אותה וגם הוא תפס תאוצה מאוד גדולה כי הייתי מאוד עצבני- יצאתי מהמקלחת וגיליתי שגלי נפגעה בגלל משהו שאני קשור אליו".  

איך אתם מתמודדים עם התגובות הרעות?

גלי: "עוד לפני שהכרתי את אופיר הייתי בטיקטוק. בהתחלה זה ממש כאב לי, עד היום זה כואב לי לראות תגובות רעות, אבל אחרי ששמים לב שזה ילדים בני עשר עם תמונת פרופיל של 'מיינקראפט' או משהו כזה ושאין להם באמת דעה, אלא אלו סתם אנשים שמחפשים, אז פשוט חוסמים את המשתמש וזהו - לא מתייחסים לזה יותר מדי. אלא אם זה משהו נורא אישי. גם לפני שהכרתי את אופיר וגם היום אנשים יורדים עלי. יש לי שקיות מתחת לעיניים שהן לא שקיות מחוסר שינה, אלא שקע גנטי שמקבלים מההורים, שקע מתחת לעין, שהוא לא באמת שקיות, והרבה היו כותבים לי שאני נראית מסוממת, שאני צריכה להתאפר ושזה גרם לי להיות מכוערת ודברים כאלו".

אופיר: "עליי היו ממש גלים של שנאה, כל פעם היה גל אחר. למשל, היה גל של שנאה על זה שאני לא חלק מה'בויז'- יש כזה קטע של בני נוער מארצות הברית שהם מדברים על דברים ובדיחות שבעיקר בנים מבינים ונהייתה כמו מין אחווה כזאת, אחדות, גם של בנים שלא מכירים אחד את השני, ואני העליתי כמה סרטונים של 'דברים שרק בנים יבינו' ובגלל שאנשים קוראים לי 'פאקבוי', אז בעיניהם אני לא קשור לבויז. אני לא חושב שאני פאקבוי בשום צורה. אבל אני האחרון ששם על תגובות של כל בן אדם בעולם".

© צילום פרטי

זה ידוע שבגיל הנעורים יש עיסוקים רבים שדורשים זמן והשקעה כמו הגיוס לצבא, בגרויות, למידה למבחנים וכו׳. איך אתם מצליחים לטפח זוגיות למרות הקשיים?

גלי: "אופיר מתגייס עוד הרבה מאוד זמן, ואני קיבלתי פטור מהצבא בגלל שאני סוכרתית. אנחנו רואים אחד את השנייה המון. בגרויות יש בבוקר ובערב וחוזרים אחד לשנייה ללמוד. יש מקצועות שאני למדתי לפניו ומקצועות שהוא למד לפניי ואנחנו פשוט עוזרים אחד לשנייה. בגלל שעברתי לארץ לפני שנה, האנגלית שלי ממש טובה אז אני עוזרת לו בשיעורי אנגלית והוא עוזר לי בדברים כמו תנ"ך והיסטוריה. זה דווקא משתלב מעולה. וגם המון קבוצות חברים שלנו הם חברים משותפים אז אין לנו יותר מדי דברים שהם בנפרד. זה מאוד הולך כי אני מסתדרת עם חברים שלו, ממש אוהבת אותם, וחדר כושר אנחנו כנראה נתחיל להתאמן יחד. הוא מאוד מבין בזה אז הוא יאמן אותי".

אופיר: "אני מתחיל לשלב עכשיו עבודה, חדר כושר שחזר, חברים, אותה ובית ספר. זה הכל עניין של סידור זמנים. מנסים כמה שיותר שהיא תוכל להצטרף אלי לכל דבר".

היום, בעידן הרשתות החברתיות, אנשים מנסים להראות רק את הצדדים היפים שבהם ולכן גם מציגים את הזוגיות שלהם כ״מושלמת״- ללא קשיים ומריבות. זה דבר שמשפיע על הזוגיות שלכם?

גלי: "אנחנו מאוד פתוחים בנושא של זוגיות. אין לנו בעיה לספר הכל. לי הרבה פעמים מופיעים ב'פוריו' בטיקטוק זוגות שנראים מושלמים אבל זה לא ראליסטי. אני מכירה הרבה מאוד מהזוגות מטיקטוק ישראל והם מספרים לי על הדברים היותר אישיים של הזוגיות שלהם, שהם לא מראים בטיקטוק. כשאני ואופיר מעלים סרטון רומנטי או משהו כזה זה באמת מה שקרה באותו הרגע- היה רגע נחמד אז בחרתי לצלם".

אופיר: "יש הרבה סרטונים אצלי בעמוד שאני מראה בהם את הדברים המצחיקים בזוגיות שלא כאלה יפים, נגיד על קנאות. אנחנו מראים את כל הצדדים ואף פעם לא מסתירים. תמיד כשהיא שוכחת שהסרטונים ב'פוריו' לא ריאליסטיים, אני מזכיר לה שזה הכל שטויות. זה לא כיף כשאתה אמור לצלם את הרגע. רגע שהוא באמת יפה אתה לא מצלם, אלא נהנה ממנו".

© צילום פרטי

איזו עצה תתנו לבני ובנות נוער בגיל הנעורים לטיפוח זוגיות יציבה ובריאה?

גלי: "בני נוער רגילים שעל הבעיה הכי קטנה רצים להיפרד, לקחת הפסקה ולברוח. במקום לברוח תמיד אפשר לדבר ולהבין, ובמקום להלחם כל אחד על האגו שלו- לנסות לשבת ולהקשיב ולשים את עצמך בצד השני. לנסות להבין שאולי משהו שאני עושה עכשיו מפריע לה ואם אני אנסה היא גם תנסה בשבילי ואז אנחנו נגרום למערכת היחסים לעבוד. ומהצד שלי, אני יודעת שהרבה בנות קצת יותר ביישניות. אני מסוג הבנות שלא מוכנות שבנים יתחילו איתן. אני לא בחורה פמיניסטית או משהו, לא שיש לי בעיה עם זה, אני פשוט מרגישה שאני לא מוכנה שיתחילו איתי- אני התחלתי עם איתו. אל תפחדו לדבר עם בנים. הקטע של לבדוק אם הוא ראה לי את הסטורי או עשה לי לייקים הוא מטומטם והם לא חושבים על זה. אם את רוצה מישהו או מישהי- תתחילי, תעשי משהו. בנים הם קשיי הבנה. גם אם הם רוצים מישהי, הם כנראה לא יעשו משהו, פשוט כי אין להם מושג איך לעשות ומה לעשות".

אופיר: "בתור בן, אני ממליץ להיכנס לזוגיות כשאתה מוכן לזוגיות ולא כשאתה מחפש משהו ספציפי בתוך הזוגיות- ולא דווקא יחסי מין, אני מדבר על כל דבר. אתה לא יוצא עם מישהי בגלל שהיא יפה או חמודה. צריך שהכל יתאים ולא להתפשר- כשאתה מתפשר זה לא יעבוד. חוץ מזה, הייתי ממליץ לבנים לתפוס אומץ, ולדעתי כל השטויות של להתכתב עם בחורות באינסטגרם ולכתוב להן בווצאפ כמעט אף פעם לא מגיע לדבר האמיתי. צריך לתפוס אומץ ולהגיד לה 'נפגשים?'- להבין מה קורה. בלי לחכות עם זה, בלי שום שטויות".

 

תגובות