ניקיון פסח: הדברים שאתם צריכים "לנקות" מעצמכם כדי למצוא זוגיות. adobestock

ניקיון פסח: הדברים שאתם צריכים "לנקות" מעצמכם כדי למצוא זוגיות

חג הפסח מסמל, בין היתר, התחלות חדשות ו"ניקיון" האירועים שקרו בעבר. לכן, עבור הרווקים והרווקות שביניכם - ערכנו רשימת אמונות, תפיסות וכל דבר אחר שמונע מכם למצוא אהבה ועליכם "לנקות" אותם מעצמכם כדי להשיג את הקשר שאתם מעוניינים בו

רווקים ורווקות רבים שנמצאים בחיפוש מתמיד אחר אהבה, לא מבינים מדוע הם לא מוצאים אותה. אם גם אתם נמצאים במצב הזה, הכתבה הבאה היא בדיוק בשבילכם: אספנו עבורכם את כל הדברים שאתם צריכים "לנקות" מעצמכם כדי להגדיל את הסיכוי שתמצאו זוגיות בריאה ומאושרת. בהצלחה!

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

לא לפחד להיות לבד

באופן אירוני, העצה הכי טובה שניתן להעניק למישהו שמחפש זוגיות בריאה - היא לא לחשוש להיות לבד. אם תכנסו לזוגיות רק בשביל הסטטוס או מהחשש שלעולם לא תמצאו אהבה, עלולות להיות לכך המון השלכות, שביניהן תלות לא בריאה בבן או בת הזוג. אז זכרו - קודם עליכם לאהוב את עצמכם ולא להיכנס לקשר זוגי מתוך "נואשות", כך שלא תחששו להיפרד במידה והקשר לא יתאים לכם.

© צילום: Fotolia

לצאת מאזור הנוחות שלכם

תבלו בים, פארק, קולנוע או כל מקום אחר שאתם לא נוהגים להימצא בו באופן קבוע - וזאת על מנת ליצור לעצמכם הזדמנויות נוספות לדייטים וקשרים רומנטיים. תאזרו אומץ, תשוחחו עם האדם שאתם מעוניינים בו ותזכרו שבסופו של דבר, אין לכם מה להפסיד מכך - אלא רק להרוויח. אז "תנקו" מעצמכם את החשש לצאת מאזור הנוחות שלכם וצאו לדרך.

לא להרכיב "צ'ק ליסט"

זוגיות נוצרת מתוך תחושות, רגשות ואהבה בלתי מוסברת לבן אדם אחר. לכן, "תנקו" את עצמכם מהצורך לבנות רשימת מאפיינים שצריכים לאפיין את בן או בת זוגכם. תצאו עם מישהו או מישהי שעושים לכם טוב וגורמים לכם להיות מאושרים - גם אם הם לא עונים על כל הדרישות שלכם.

© צילום: shutterstock

רצון לרצות את הסביבה שלכם

כאמור, זוגיות בריאה מתבססת על רגשות כנים וכבוד זה אל זו. תכנסו למערכת יחסים עם אדם שמספק עבורכם את הדברים הללו, מבלי לחשוב אם הוא או היא יראו מספיק טוב בעיניי הסביבה שלכם. "תנקו" את עצמכם מהרצון לרצות את בני הנוער שסביבכם, גם בתחום הזה וגם באחרים.

תגובות