זוגיות בשלט רחוק: רעיונות למחוות רומנטיות לבני הזוג. adobestock

זוגיות בשלט רחוק: רעיונות למחוות רומנטיות לבני הזוג

בן או בת הזוג נמצאים רחוק מכם, ואתם רוצים להפתיע אותם עם מחווה רומנטית? מצוין, הכתבה הבאה היא בדיוק בשבילכם: אספנו עבורכם כמה מחוות שתוכלו לעשות עבור אהוב או אהובתכם, גם אם הם רחוקים מכם למשך זמן ממושך

בתקופת הקורונה, זוגות רבים נאלצו להתמודד עם מערכת יחסים בשלט רחוק - ולכן כנראה שרובכם כבר מודעים לקשיים, געגועים, ויכוחים וכל הדברים שמגיעים ביחד עם זוגיות מסוג כזה. עבור הזוגות שביניכם שנמצאים בקשר בשלט רחוק גם בשגרה, אספנו כמה מחוות רומנטיות שתוכלו לעשות כדי לשמח זה את זו.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

תיצרו עבורם פלייליסט

באפשרותכם לאסוף את השירים האהובים עליהם או השירים שאתם נוהגים לשמוע ביחד, וליצור פלייליסט משותף ששניכם תוכלו להנות ממנו. ישנן מגוון פלטפורמות שמאפשרות ליצור פלייליסט בהתאמה אישית, אחת מהן היא כמובן יוטיוב: באפשרותכם ליצור פלייליסט של שירים שנמצאים ביוטיוב ולשתף אותו עם אהוב או אהובתכם. היתרון של כך הוא שניתן ליצור פלייליסט אישי, כלומר - אף אדם מלבד אלו שיקבלו את הקישור לא יוכל להכנס לפלייליסט.

© adobestock

תיצרו אלבום תמונות משותף

אם יש לכם אפשרות ליצור אלבום תמונות פיזי ולרכוש שני עותקים שלו - מצוין! אך גם אם לא, אלבום תמונות דיגיטלי הוא מתנה רומנטית ומרגשת לא פחות (ויש שיגידו שאף יותר) שלא בהכרח דורשת תשלום. באפשרותכם לפתוח תיקיית גוגל דרייב שיתופית, להעלות לשם תמונות זוגיות שלכם וגם כאלו שלכם לבד, וכך תיצרו אלבום תמונות רומנטי ומרגש שתוכלו לעיין בו בכל זמן ומקום.

תשלחו זה לזו תמונות באינסטגרם

למי שלא יודע - אחד היתרונות של הרשת החברתית "אינסטגרם" הוא שניתן להגיב לתמונה ששולחים לכם, באמצעות תמונה משלכם וכמובן להוסיף לה פיצ'רים מגניבים או כתב. כך, למעשה, תיצרו שיחה מגוונת ומשעשעת עם בן או בת זוגכם שתוציא אתכם מהשגרה, ואולי אף תגרום לכם להכיר טוב יותר זה את זו. 

© adobestock

תקדישו להם ציטוטים

פינטרסט, אינסטגרם או אפילו חיפוש קצרצר בגוגל - יעניקו לכם גישה למגוון ציטוטים קיטשיים ורומנטיים במיוחד, שלגמרי ישמחו את בני ובנות זוגכם. באפשרותכם להקדיש להם ציטוט אחד ביום או להפתיע אותם כשתרצו, העיקר שהציטוט יבטא את הרגשות שלכם כלפיהם והאהבה העצומה ביניכם. 

תזמינו עבורם משלוח

אם אין באפשרותכם להעניק להם מתנה פיזית, תמיד תוכלו להזמין עבורם את האוכל האהוב עליהם או מתנה סמלית כלשהי כדי להזכיר להם שאתם אוהבים אותם, חושבים עליהם ויודעים אילו דברים הם אוהבים. בהצלחה!

תגובות