יצאתם לדייט ראשון? השאלות שאתם חייבים לשאול את עצמכם. adobestock

יצאתם לדייט ראשון? השאלות שאתם חייבים לשאול את עצמכם

מזל טוב! נפגשתם עם אדם שאתם כנראה מחבבים ורואים סיכוי למערכת יחסים איתו, ועכשיו - עליכם להחליט אם אתם רוצים להמשיך לצאת לדייטים או שכל אחד ילך לדרכו. במיוחד עבורכם, הכנו רשימת שאלות שיעזרו לכם להבין אם אתם רוצים להמשיך את הקשר

דייט ראשון הוא חוויה מלחיצה, שיכולה להיות מאוד מהנה - אך לעיתים גם מאוד מאכזבת. האם הם האדם הנכון עבורכם? האם יש סיכוי שהדייטים יובילו לזוגיות? השאלות הללו ואף יותר, בוודאי מעסיקות אתכם עכשיו. לכן, ערכנו עבורכם שאלות שיעזרו לכם לעשות סדר בראש ולהבין אם אתם רוצים להמשיך את הקשר. 

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

האם השיחה ביניכם הייתה מעניינת?

שאלת השאלות היא - האם גיליתם תחומי עניין משותפים? וכיצד הרגשתם במהלך השיח ביניכם? אם פעמים רבות בדייט מצאתם את עצמכם מתמודדים עם "שתיקה מביכה", הבנתם שחוש ההומור שלכם שונה והתקשתם למצוא נושאי שיחה מעניינים - אז ייתכן שעליכם לחשב מסלול מחדש. 

© adobestock

האם הוא/היא מכבדים אתכם?

הקנטות, סרקזם פוגעני ושיחות על נושאים שאינכם מרגישים בנוח לדבר עליהם - עלולים להצביע על כך שהפרטנר/ית שלכם לדייט לא כיבדו אתכם ואת הרצונות שלכם, והדבר לא ישתנה בהמשך. כמו כן, אם הם לחצו עליכם להתקדם בקצב מהיר יותר ממה שאתם מוכנים לו או אמרו לכם שבמידה ולא תעשו דבר מסוים הם יפסיקו את הקשר, ככל הנראה מדובר בהתחלה של מערכת יחסים לא בריאה וכדאי לכם לסיים אותה. 

מה הייתם משפרים בדייט, ומה הייתם משמרים?

תיצרו רשימת נקודות שיפור ושימור בכל הנוגע לדייט הראשון שלכם, וכך למעשה - תראו אם אכן נהנתם בדייט וכמעט ואין נקודות שיפור, או שתגלו שאתם מתקשים למצוא נקודות לשימור - דבר שייתכן שמצביע על כך שאינכם מיועדים זה לזו. 

© adobestock

מהי הסיבה לכך שאתם תוהים אם כדאי להמשיך לצאת איתם?

אם הגעתם לכתבה הזאת, כנראה שאתם מתלבטים אם כדאי לכם להמשיך לצאת איתם או "לחתוך". תחשבו מהי הסיבה להתלבטות שלכם ואם מדובר בחששות טבעיים או שמא אתם אכן לא מתאימים. זכרו שאתם עוד צעירים ותצאו לעוד הרבה דייטים בחיים שלכם, כך שאל תמשיכו את הקשר רק בגלל החשש להיות רווקים. בהצלחה! 

תגובות