סילבסטר: כך תחגגו את השנה החדשה עם אהוב/ת ליבכם. גטי אימגס

סילבסטר: כך תחגגו את השנה החדשה עם אהוב/ת ליבכם

השנה החדשה מתקרבת ואיתה גם החגיגות הגדולות... בערב המיוחד הזה נוכל לצפות בזיקוקים המטורפים, ב"קונפטי" שמתעופפים באוויר וכמובן בשמחה ובהתרגשות של כולם - להיכנס לשנה חדשה, בתקווה שהשנה הזו תהיה השנה הכי טובה מכולן. אז, אם אתם מתלבטים מה לעשות או לאן כדאי לצאת עם בן/בת הזוג - הגעתם למקום הנכון כי אספנו במיוחד בשבילכם, חמישה מקומות מומלצים במיוחד

אוטוטו החגיגות מתחילות ואיתן מגיעה ההתלבטות הקשה - לאן, מתי ואיך כדאי לחגוג את הערב המיוחד הזה בדרך היצירתית, המקורית והטובה ביותר. אז רגע לפני שאתם מתחילים להילחץ, נשמו עמוק וקראו את הכתבה הבאה שתעשה לכם מעט סדר.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

פיקניק

בואו נודה באמת - אין דבר יותר רומנטי מאשר פיקניק לאור נצנוץ הירח והכוכבים והיות והשנה החדשה מתחלפת בחצות ואנחנו עכשיו בעונת החורף, היינו ממליצים לכם להתלבש חם, לקחת שמיכות מחממות, להביא תאורה או פנסים כדי להנות מהנוף היפה גם כשחשוך והכי חשוב: להביא אוכל או שתייה שאתם אוהבים ואפילו רמקול קטן כדי ש"יכניס" אתכם לאווירה... בנוסף, כדי לסיים את הערב בתחושה מתוקה לכבוד השנה החדשה אל תשכחו להביא איתכם גם קינוח מתוק וטעים!  

© adobestock

מסעדה

אם אתם מהזוגות שמצד אחד אוהבים לצאת, אך מצד שני, פחות מתחברים למסיבות - אנחנו ממליצים לכם ללכת למסעדה טובה, כזו שתמיד רציתם ואף פעם לא מצאתם אליה זמן או אפילו למסעדה אהובה שלא הלכתם אליה כבר שנים... פנקו את עצמכם רק המלצה שלנו: הזמינו שולחן מראש כמה שיותר מהר. בהצלחה!

© adobestock

דייט זוגי בבית

אם אתם מסוג האנשים שאוהבים את השקט שלהם ומעדיפים להישאר בבית ולעשות משהו רק שניכם לבד, אז גם בשבילכם חשבנו על דרך יצירתית לחגוג את השנה החדשה... אתם יכולים להכין ארוחה טעימה או להזמין אוכל אהוב וכמובן, לראות סרטים המתאימים לאווירת השנה החדשה. בנוסף, בשביל המקוריות, היינו ממליצים לכם לקשט את הבית או את החדר שלכם כדי "להעניק אווירה" של שנה חדשה.

© AdobeStock

מקומות הקשורים לשנה החדשה

מדי שנה, ניתן לראות כי נוהגים להביא את חו"ל לארץ - מה הכוונה? ערים רבות נוהגות לקשט ולשים לכבוד השנה החדשה, עצי אשוח גדולים במקומות מרכזיים, אשר מעניקים "וויב" של חו"ל. בנוסף, נפתחים שווקים שמוכרים פריטים שונים הקשורים לשנה החדשה כמו שוקולדים, מזכרות ועוד... אז, אם עדיין לא יצא לכם לבקר במקומות מיוחדים שכאלו, אנחנו ממליצים לכם לחפש מקומות שקרובים אליכם ולבלות את הערב שלכם שם. בטוחים שלא תתחרטו!

© Fotolia

מסיבה

אם אתם אוהבים לרקוד ולהנות ושונאים להישאר בבית, אנחנו ממליצים לכם ללכת לאחת מן המסיבות שמתקיימות לכבוד השנה החדשה... מדי שנה מקיימים מסיבות רבות בכל רחבי הארץ ולכן המגוון מאוד רחב ואנחנו מאמינים שכבר ראיתם פרסומות שונות ברשתות החברתיות על מסיבות מסוג זה. אז קדימה, למה אתם מחכים? מהרו להחליט לאיזו מסיבה תרצו להצטרף השנה.

© adobestock | אילוסטרציה
תגובות