סוף סוף: כך תדעו שמצאתם את אהוב/ת ליבכם. גטי אימגס

סוף סוף: כך תדעו שמצאתם את אהוב/ת ליבכם

באיזשהו שלב בחיים, כולנו חווים או נחווה זוגיות... דפיקות הלב, החיוכים, המבטים, הרגעים שמרגישים נצח - אלה רק חלק מן הסימנים המקדימים כשמישהו מוצא חן בעינינו. אז נכון, לא כל מערכת יחסים תהיה עם האחד או האחת המיוחדים שלנו. אך אין זה אומר שצריך להתייאש כי אספנו במיוחד בשבילכם כמה טיפים שאולי יעזרו לכם לזהות את הרגע המיוחל עם האדם לו תמיד חיכיתם

  1. רוצים לדעת אם מצאתם את אהוב/ת ליבכם? קראו את הטיפים הבאים ואולי תמצאו את התשובה.
  2. עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

  3. אתם מדברים באופן גלוי ופתוח מבלי לחשוב

אתם לא מתביישים לדבר על דברים רציניים, לפתוח את הלב אחד בפני השני ואפילו לפתור יחד בעיות. אתם אולי לא חושבים תמיד אותו הדבר, אך כשהזוגיות מתבססת על הקשבה, הבנה, ותיקון – כנראה שהגעתם למקום הנכון.

© adobestock (אילוסטרציה)
  1. הקשר ביניכם מתחזק  

בואו לא נשקר, גם במערכות היחסים היפות ביותר - יש משברים. למרות זאת, אם אתם נמצאים בזוגיות בריאה, אתם לומדים מהמשברים והופכים את הרע לטוב. בנוסף, בן או בת הזוג שלכם נותנים לכם את ההרגשה שלמרות שיש תקופה קשה, אתם תעברו את זה יחד ולא תיכנעו לפרידה. 

  1. השתיקות מעצימות ולא מביכות

אומרים שהגעתם למקום הנכון כשנושאי השיחה לא יגמרו לעולם. אבל בזוגיות הנכונה, השתיקות כבר לא יהיו מביכות, אלא השתיקות "ידברו" על עולם שלם מבלי להוציא אפילו מילה... עם האחד או האחת שלכם תוכלו גם לא לדבר בכלל ועדיין להרגיש שהכל כבר נאמר. 

© adobestock אילוסטרציה
  1. סומכים בעיניים עצומות זה על זו

אתם סומכים על הפרטנר/ית שלכם בעיניים עצומות, הזוגיות גורמת לכם לאושר ולביטחון ואתם ממש לא מפחדים להיות עצמכם. אתם מרגישים שבן או בת הזוג שלכם יעשו הכל עבורכם מבלי להסס ואתם יודעים עמוק בליבכם שהם הבית הבטוח שלכם, הם מקום המפלט.

הקשיבו ללב - הוא לא משקר

בסופו של יום, כשאתם נשארים רק עם עצמכם, אתם יודעים מי ומה טוב עבורכם; מי עושה לכם פרפרים בבטן, מה גורם לכם להתרגשות... ובפנים, כשתגיעו למקום הנכון - אתם תדעו שמצאתם את האחד או האחת שלכם. 

תגובות