לכבוד יום כדור הארץ: הפעילויות הזוגיות שתוכלו לבצע למען הסביבה. AdobeStock

לכבוד יום כדור הארץ: הפעילויות הזוגיות שתוכלו לבצע למען הסביבה

היום (ו') חל יום כדור הארץ הבינלאומי שמטרתו העיקרית היא העלאת המודעות לשמירה ולהגנת הסביבה. לכן, לכבוד המאורע החשוב, אספנו מספר פעילויות שתוכלו לבצע עם בן/בת הזוג שיעזרו לסביבה וכמובן גם יעזרו לחיזוק הקשר ביניכם

מחפשים פעילות זוגית נחמדה? הגעתם למקום הנכון כי לכבוד יום כדור הארץ, אספנו מגוון פעילויות שיגרמו לכם להתחבר, להנות ואפילו לעשות משהו טוב למען הסביבה. בהצלחה!

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

איסוף בקבוקים

קחו יחד החלטה שלתקופת זמן מסוימת כל בקבוק שאתם או בני משפחתכם לא משתמשים בו יותר - אתם לוקחים ואוספים. ברגע שתהיה לכם כמות מכובדת, גשו יחד עם בני הזוג והביאו את הבקבוקים למיחזור. זו פעילות מספקת שגורמת לכם מיידית להרגיש שעשיתם משהו טוב למען הסביבה ומי יודע, אולי אפילו תאמצו זאת ותוסיפו את הפעילות הזו לשגרת חייכם.

© adobestock (אילוסטרציה)

שומרים על חוף הים

אם אתם מחפשים פעילות מספקת ומהנה, הפעילות הבאה היא בדיוק בשבילכם. בפעם הבאה שתלכו יחד לים, קחו איתכם כפפות ושקיות אשפה. לאחר מכן, עשר דקות לפני שאתם הולכים, הסתכלו בקרבתכם, חפשו פסולת שנשארה על החוף או אפילו שקיות שנסחפו במים, הרימו אותן וזרקו לתוך שקית האשפה. כך גם תהנו מבילוי נעים בים וגם תשמרו על ניקיון הסביבה.

© Fotolia

עושים סדר בחדר

את הפעילות הבאה, תוכלו לעשות כל פעם בביתו של האחר. שבו בחדר וחפשו פריטים שכבר אין בהם שימוש שניתן להביא למיחזור, לדוגמה: דפים, ספרים, בגדים, שקיות, קופסאות וכדומה. בזמן הסידור, תוכלו לדבר ואפילו להעלות זכרונות או לשמוע סיפורים חדשים על הדברים שתמצאו בחדר. זו פעילות שללא ספק תחבר ביניכם, תעזור בשמירה על הסביבה ועל הדרך גם תרוויחו חדר מסודר ונקי.

© fotolia

שדרוג המלתחה

אם יש לכם בגדים שאתם כבר לא צריכים - הגיע הזמן לשדרג אותם! באינטרנט תוכלו למצוא שלל מדריכי DIY, "טאי דאי", גזירות ועוד שלל סגנונות עיצוב לפריטי לבוש שכבר אין בהם שימוש. זו פעילות סופר מהנה ומיוחדת כי כך גם שמרתם על הסביבה ולא זרקתם את הבגדים הישנים לפח, וגם יצאתם עם מלתחה חדשה ומשודרגת. 

© adobestock (אילוסטרציה)
תגובות