לכבוד פסח: הדברים שאתם צריכים "לנקות" מהזוגיות שלכם. צילום: fotolia

לכבוד פסח: הדברים שאתם צריכים "לנקות" מהזוגיות שלכם

פסח מתקרב בצעדי ענק, הבית כבר נקי ומצוחצח ואתם כבר לגמרי מוכנים לחג, אך רגע לפני שאתם יוצאים "מעבדות" לחירות ומסיימים עם הניקיונות - נצלו את הזמן שנותר לעוד ניקיון אחד שלגמרי יעשה לכם סדר בזוגיות

אם נהיה כנים עם עצמנו, גם במערכות היחסים הטובות ביותר - תמיד יש מה לשפר, אז אם סיימתם לסדר ולנקות את הבית לכבוד החג, כדאי שתנצלו את הזמן לניקיון נוסף - ניקיון בזוגיות! לא יודעים מאיפה להתחיל? אל דאגה כי במיוחד בשבילכם ערכנו רשימה של דברים שלגמרי כדאי להיפטר מהם על מנת שהקשר יהיה חזק ומוצלח יותר. בהצלחה!

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

היפטרו מהאגו
זה לא סוד שמערכת יחסים טובה דורשת השקעה, עבודה ולפעמים אפילו וויתור לטובת האחר. לכן, אם נקלעתם לוויכוח או מריבה, נסו גם להבין ולחשוב על הצד השני, שימו את האגו בצד ותראו איזה שיפור יחול בזוגיות שלכם ברגע שלא תחשבו רק על עצמכם.

© adobestock אילוסטרציה

היפטרו משקרים
רוצים זוגיות בריאה ומוצלחת? הימנעו משקרים ותמיד תגידו את האמת זה לזו. במערכת יחסים חייב להיות אמון בין בני הזוג! וזכרו: "לשקר אין רגליים", אז עדיף שתתמודדו עם האמת מול בן או בת הזוג שלכם, מאשר שתצטרכו להתמודד עם הרגע בו הם יגלו ששיקרתם להם.

היפטרו מקנאה לא בריאה
תאמינו או לא אבל קנאה במערכת יחסים - היא לא תמיד דבר רע, כל עוד היא נעשית בצורה מבוקרת ובריאה. אך ברגע שאתם שמים לב שהקנאה הופכת לאובססיה, גורמת לאינספור ריבים ויוצרת מרחק ביניכם - כנראה שמשהו לא בסדר. שבו לשיחה עם בן/בת הזוג, דברו על הדברים ונסו להבין מאיפה זה נובע.

© adobestock (אילוסטרציה)

היפטרו מהאובססיה להיות תמיד יחד
נכון, כשאנחנו אוהבים מישהו, כל מה שאנחנו רק רוצים זה לבלות איתו ולהיות בקרבתו. אך עם כל האהבה, צריך לשים לב שלא מדובר באובססיה. עצה שלנו: השאירו זמן גם לעצמכם ללא בן או בת הזוג. זה יגרום לכם להעריך זה את זו, להתגעגע ולא לקחת אחד את השני כמובן מאליו.

תגובות