חיינו בשקר: פו הדוב הוא בכלל דובה. Tumblr

חיינו בשקר: פו הדוב הוא בכלל דובה

חשבו שהוא דו-מיני, אבל הוא נקבה. חשבו שהוא מאנגליה, אבל הוא בכלל מקנדה. מופתעים? ספר חדש חושף את כל קורות חייה של הדובה המקורית פו. גם כריסטופר רובין כאן

אחרי שעיירה פולנית ביטלה את הרעיון לבנות גן שעשעועים על שם "פו הדוב" בטענה שהוא לובש רק חלק עליון, מה שהופך אתו לחסר מין וכי הדו מיניות של פו מעוררת בלבול בין ילדים. התעלומה נפתרה - פו הדוב הוא בכלל לא דו-מיני או זכר מאנגליה, אלא נקבה מקנדה!

© Tumblr

עוד בערוץ היחסים בפרוגי:

בספר חדש בשם "מוצאים את פו: הסיפור האמיתי של הדוב המפורסם בעולם," נחשפנו לדעת שפו הייתה דובה שחורה מגן החיות של לונדון. שמה האמיתי הוא וויניפג וארץ המקור שלה היא קנדה.

הספר החדש נכתב על ידי לינדזי מטיק לזכר סבה שהיה חייל וכחלק מתפקידו אחראי על הבאת דובים לאנגליה. הוא קנה את פו תמורת 20 דולר בתקופת מלחמת העולם הראשונה. שניהם נהפכו לבלתי נפרדים והוא אהב את פו כל כך, עד שהוא נאלץ לעזוב את גן החיות בלונדון כדי שיוכל ללכת להתחתן בצרפת.  

סבה של מטיק יחד עם פו, 1914© Tumblr

אבל יש סוף טוב לסיפור - פו מצאה BFF חדש במהירות, ילד קטן שתמיד ביקר אותה בגן החיות. שמו של הילד היה כריסטופר רובין, ומי היה אביו של כריסטופר? המחבר אלן אלכסנדר מילן, שהגיע על מנת לכתוב את ספרי "פו הדוב" שכולנו מכירים.

כריסטופר רובין, 1924
כריסטופר רובין, 1924 © Tumblr
תגובות