כל הסיבות למה כדאי לך לצאת עם פמיניסטית. Tumblr

כל הסיבות למה כדאי לך לצאת עם פמיניסטית

"רובנו לא נתעצבן אם תציע לשלם או סתם תפתח לנו את הדלת" - כתבתנו שוב חושפת את האמת מאחורי העולם הפמיניסטי - הפעם בדייטים

47 אחוזים מהנשים בגילאי 18-35 מזדהות כפמיניסטיות וכ-85 אחוזים מהאמריקנים מאמינים בשוויון לנשים, כך שיש אנשים שהם פמינסטים בלי אפילו להבין את זה לעומק. אחרי שבשבוע שעבר, ניפצתי לכם כמה מיתוסים על פמיניסטיות - לקראת הדייטים של החורף, למה שלא תצא עם בחורה פמיניסטית?

עוד בערוץ היחסים בפרוגי:

לא אכפת לנו אם תציע לשלם או לא

בניגוד לסטריאוטיפ הפופולרי - רובנו לא נתעצבן אם תציע לשלם את החשבון. יש בזה משהו נחמד ומתוק, לכן, אם אתה מתעקש לשלם נקבל את זה באדיבות. עם זאת, אנחנו מבינות שכצעירים, רובנו לא עובדים ואין שום סיבה או חובה שתשלם על המנה שלנו. אנחנו לא רוצות שאף אחד ירגיש לחוץ בכסף, בסך הכל אנחנו רוצות להנות.  

© Tumblr

אנחנו לא מפחדות לקחת יוזמה

אתה יודע מה המנהג המיותר ביותר? הרעיון שבנים צריכים לעשות את הצעד הראשון ולהתחיל איתנו. זה לא רק מפעיל לחץ מיותר עליכם, אלא גם משאיר אתכם לנחש מה אנחנו חושבות עליכם או מה אנחנו רוצות מכם. למרות שחלק מאיתנו ביישניות יותר מאחרות, אנחנו מאמינות שיש לאפשר לנו לנהוג על פי מה שאנחנו רוצות, ורוב הפעמים - אם אנחנו רוצות מישהו, נלך על זה.

אנחנו לא נאכוף תפקידי מגדר

אתה לא חייב להיות דווקא מאצ'ו שרירי שלא מביע רגשות - אנחנו לא נשפוט אותך אם תרצה לצפות בטיטאניק או אם תבכה. רגישות ופגיעות הן תכונות חיוביות בספר שלנו, בלי קשר למין שלך.

© Tumblr

דבר איתנו גם פוליטיקה

יש לנו בראש מלא כרטיסיות מלאות באקטואליה ובפוליטיקה, במיוחד בנושאים המשפיעים על כל כך הרבה נשים כיום. מאז שאנחנו מאמינות גדולות בשוויון, הרבה מאתנו מתלהבות גם על נושאים חברתיים אחרים. זה תמיד גורם לויכוחים ודיונים מעניינים, במיוחד אם אנחנו לא מסכימות איתך על כל דבר.

תגובות