זמנים מודרניים: 5 המשפחות הגאות הכי מפורסמות. צילום מסך מהטמבלר, צילום מסך מהאינסטגרם

זמנים מודרניים: 5 המשפחות הגאות הכי מפורסמות

חלקם מאמצים וחלקם נעזרים באם פונדקאית, כמה חיכו להתחתן בארץ מולדתם וכמה בחרו בארץ אחרת שתאפשר להם. מניל פטריק האריס ועד לאלן דג'נרס - אוסף סיפורי המשפחות הגאות שהן חמודות לגמרי

ניל פטריק האריס ודיוויד בורטקה

ניל פטריק האריס ודיוויד בורטקה הכירו בצילומי הסדרה "איך פגשתי את אמא" שבה בורטקה הופיע בתפקיד אורח כסקוטר לצד האריס ששיחק את בארני הכריזמטי שממציא שיטות מוזרות להתחיל עם בחורות. האריס יצא מהארון כהומו בשנת 2006 אחרי שהכיר את בורטקה ולשניהם תאומים בשם גדעון סקוט והרפר גרייס שנולדו באמצעות אם פונדקאית בשנת 2010. שנה אחר כך, הצעת החוק לאשר נישואים חד-מיניים עברה בניו-יורק ושניהם הודיעו בטוויטר על אירוסיהם. השניים הפכו לרשמיים בחתונה ספונטנית באיטליה בשנה שעברה.

© צילום מסך מהאינסטגרם

 עוד בערוץ היחסים בפרוגי:

ג'יין לינץ' ולרה אמברי

ג'יין לינץ' מוכרת לנו בעיקר בתור סו סילבסטר מ- Glee. לינץ' התחתנה בשנת 2010 עם לרה אמברי, פסיכולוגית קלינית במקצועה, אחרי 20 שנות זוגיות ושימשה אם חורגת לילדיה מנישואים קודמים של אמברי. הן החלו בתהליכי גירושים בשנת 2013.

© צילום מסך מיוטיוב

מאט בומר וסיימון הולס

מאט בומר לעולם לא סיפר על נטיותיו המיניות ולעולם לא הכחיש אותן, עד שבשנת 2012 בטקס זכויות האדם שנערך בפאלם ספרינגס, קליפורניה, יצא בומר מהארון כהומו והודה לבן זוגו, סיימון הולס ולשלושת ילדיהם אותם הביאו לעולם באמצעות אם פונדקאית. 

© צילום מסך מהטמבלר

אלן דג'נרס ופורשיה דה רוסי

אלן דג'נרס ופורשיה דה רוסי נמצאות במערכת יחסים משנת 2004. במאי 2008, בוטל האיסור על נישואים חד-מיניים בקליפורניה ודג'נרס הודיעה בתוכניתה על האירוסיה לדה רוסי. באוגוסט אותה שנה השתיים התחתנו בוילה בלוס אנג'לס. דג'נרס ודה רוסי נשואות באושר, אך הן לא מעוניינות בילדים משותפים. 

© צילום מסך מהטמבלר

אלטון ג'ון ודיוויד פורניש

אלטון ג'ון ודיוויד פורניש היו חתומים על שותפות אזרחית בריטית, משום שהחליטו להתחתן באופן רשמי רק כאשר נישואים חד-מיניים יאושרו בבריטניה. בשנת 2013, אחרי 20 שנות זוגיות החליטו השניים להתחתן ובשנת 2014 נישאו בטקס מצומצם שכלל 50 איש בלבד, לעומת הטקס האזרחי שבו נכחו 650 איש. לשניהם שני ילדים משותפים - זכריה שנולד ב-2010, ואליהו שנולד ב-2013, שניהם מאותה אם פונדקאית.

© צילום מסך מהאינסטגרם
תגובות