גברים לעומת נשים: 12 הבדלים בין המינים.  brightside.me

גברים לעומת נשים: 12 הבדלים בין המינים

האם באמת אין הבדל בולט לעין בין גברים לנשים? מזל שאומן אחד צייר בהומור כמובן מצבים שכולנו מכירים

נשים וגברים, אם תשאלו גבר אם יש הבדל בין המינים הוא יגיד לכם שאין הבדל בולט לעין מבחינה התנהגותית, אך אם תשאלו נשים הן יתחילו להציף כל הבדל קט בינן לבין הגברים. מזל שאומן אחד צייר (בהומור) את ההבדלים בין הגברים לנשים. יחי ההבדל הקטן! (גודל ההבדל תלוי בעיניי המתבונן).

אנחנו חייבים להודות שיש קצת אמת בתמונות (טוב, אולי קצת יותר מקצת) אבל לפחות זה מצחיק. הנה 12 ההבדלים הכי משמעותיים בין גברים לנשים.

עוד בערוץ היחסים בפרוגי:

איך אנחנו רואות צבעים V.S איך שהם רואים צבעים

אנחנו הנשים, לא מסתפקות בגוון אחד לכל צבע אחרת העולם היה כלכך משעמם (בעינינו) לעומת הגברים שלא רואים הבדל בין גוונים שונים בכל צבע. נגיד, אם תשאלי גבר הוא בחיים לא ידע מה הבדל בין ורוד פוקסיה לורוד בייבי.

© brightside.me

מסתכלים במראה

בקטע הזה היינו רוצות להיות קצת כמו הבנים. בת בגודל גוף נורמאלי תמיד תראה את עצמה יותר מלאה ממנה שהיא לעומת הבנים שרואים במראה את הגוף שהם רוצים שיהיה להם.

© brightside.me

במספרה

טוב, זה באמת מוגזם וטיפה אמיתי, כשבנים הולכים למספרה הם ישלמו מחיר הרבה יותר נמוך מאיתנו על תספורת שתשנה להם את כל המראה. בניגוד אלינו שאנחנו הולכות כל כמה חודשים למספרה ומשנות משהו קטן, קצוות או דירוג ומשלמות מחיר גדול בהרבה.

© brightside.me

לאחר פרידה

לנו זה קשה, אפילו מאוד בחודש הראשון כשהבנים מרגישים משוחררים יותר, אבל אחרי חודש כשעברנו את החלק הקשה ושמנו אותו מאחורינו אז הם מתחילים להבין שזה חסר להם.

© brightside.me

התור לשירותים

אוקיי, זה דוחה אבל כל כך אמיתי. בנות (היגייניות שכמונו) עומדות בתור לשירותים גם אם הוא אורך נצח אבל מבחינת הבנים? אם השירותים תפוסים יכולים למצוא כל מקום אחר שישמש להם כשירותים. #איכס

© brightside.me

מדיה חברתית

המדיה שלנו תמיד מעניינת, יש התראות, הודעות, בקשות חברות, לבנים (הרבה) פחות.

© brightside.me

השמפו

השמפו הוא רק דוגמא (טובה) לעוד הרבה מוצרים. אנחנו מסתכלות על המותג, על הריח, על יעילות השמפו, על הכמות, האפקט והרשימה עוד ארוכה לעומת הבנים שבסך הכל צריכים שיהיה כתוב על זה "שמפו".

© brightside.me

ביציאות

אצל הבנות, הכל לוקח כל כך הרבה זמן, להתקלח להתאפר, לבחור מה ללבוש, להתלבש, לסדר את השיער ואחרי כל זה גם אם נתחיל שעה לפני היציאה, לא נספיק לסיים.

© brightside.me

לארוז מזוודה

אחד הדברים שמייאשים, אנחנו מתחילות יום לפני ואפילו יותר. מכינות רשימה, מקפלות כל בגד יפה, הכל חייב להיות מסודר. הבנים? חמש דקות לפני היציאה מתחילים לארוז.

© brightside.me

מה ללבוש היום

גם ארון מלא בבגדים לא מספיק לנו, תמיד אנחנו מגיעות למצב שאין לנו מה ללבוש. לבנים חולצה אחת ומכנס אחד מספיקים לכל השבוע.

© brightside.me

שינה

בואו נגיד שאנחנו צריכות מרווח, 4\3 מתוך המיטה שלנו, אם לא יותר. #אופס

© brightside.me

התארגנות לעבודה

בנים יכוים לסיים את כל ההתארגנות בבוקר בעשר דקות, לעומתנו שלנו לוקח בערך שעתיים וחצי.

© brightside.me

 

מקור: brightside.me

 

 

תגובות