במה שונה אהבה בין גבר לאישה לבין אהבה של גבר לגבר?. צילום מסך מהאינסטגרם

במה שונה אהבה בין גבר לאישה לבין אהבה של גבר לגבר?

מה קורה כשמפגישים שני בנים ומבקשים מהם לדבר על האהבה הראשונה שלהם? רמז: הרבה רגשות וחרטות משותפים. אך, יש רק דבר שמבדיל ביניהם - הנטייה המינית


ביקשנו משני בנים - ויקטור חסון בן ה-17, ומנואל רפאל בן ה-16 לספר אחד לשני על מערכת היחסים הראשונה שלהם. בתור מי שהוא חלק מהקהילה הגאה, מערכת יחסים הטרוסקסואלית לא שונה ממערכת יחסים הומוסקסואלית או להפך. אהבה היא אהבה, ואהבה ראשונה היא תמיד מסובכת. תראו בעצמכם איך התחושות על אהבה, אפילו בגיל צעיר הן אותו הדבר לשני אנשים עם נטיות שונות לחלוטין שלא מכירים אחד את השני.

גבר לאישה: ויקטור חסון מספר

מתי התחילה האהבה הראשונה שלך?  

"בכיתה ו'. הכרתי אותה בחוג מחשבים שם המדריכה ציוותה אותנו לעבוד ביחד לאחר כמה זמן הזמנתי אותה לצאת והיא הסכימה, אך יום לפני הדייט שלנו היא אושפזה בבית חולים, ככה שזה נדחה, אבל הקשר נמשך שבוע ונפרדנו", אומר ויקטור - "בהמשך, התחלתי לצאת עם החברה הכי טובה שלה דבר שממש פגע אבל לאחר שלושה חודשים זה נגמר".

מה קרה מאז? חידשתם את הקשר?  

"עברו כמה שנים טובות מאז, אבל תמיד חשבתי עליה. אף פעם לא בהכרח עשיתי משהו עם זה. בכיתה ט׳ קיבלתי אומץ, שלחתי לה הודעה שוב והתחלנו לצאת עד שפעם אחת, יצאנו שנינו יחד עם אחותה שקטנה ממנה בשנה ודי נדלקתי עליה. היא שמה לב וממש נפגעה. לא דיברנו תקופה עד לערב יום הכיפורים של אותה שנה", אומר ויקטור - "ביקשתי ממנה שנסתובב יחד, אבל היא סירבה בגלל מה שקרה."

אתה מצטער על זה?

"כן, בכיתה י׳ אפילו ניסיתי שנדבר שוב, שלחתי לה הודעה והזמנתי אותה לבוא אליי. היא שאלה אם אני עדיין אוהב אותה, רבנו בקשר לזה והפסקנו לדבר שוב. לאחר מכן, שלחתי והסכמנו להישאר ידידים, עד היום."
 
ויקטור: "תמיד חשבתי עליה אבל אף פעם לא בהכרח עשיתי משהו" © צילום מסך מהאינסטגרם

גבר לגבר: מנואל רפאל מספר

מתי התחילה האהבה הראשונה שלך?

"הקשר התחיל בכיתה ה׳. בתחילת אותה השנה גם התנשקנו לראשונה. אני לא זוכר בדיוק איך זה היה, אבל אחרי שבוע כבר ישנתי אצלו היינו החברים הכי טובים ומזה נולדה אהבה גדולה" אומר מנואל.

מה הכי זכור לך מתוך מערכת היחסים?

"היה ערב אחד שבו ישבנו לראות סרט. התחבקנו והתקרבנו זה היה ערב ממש כיפי. ישנו אחד אצל השני ואהבנו מאוד. כשעליתי לכיתה ז' והוא נשאר כיתה היה בינינו סוג של נתק ובמהלך הקשר עברתי תאונה שנפגעתי בה בראשי מה שגרם לי לשכוח הרבה דברים לתקופה מסויימת, גם אותו."

מה קרה מאז? 

"נזכרתי והבנתי מה היה ביננו. הוא כבר ניצל את המצב ויצא עם מישהי אחרת, הוא היה סוג של ביסקסואל", הוא אומר - "זה נורא פגע בי, גם כי היה סוג של נתק ועם כל הסיפור של הבגידה שלו זה הוביל לפרידה."

אתה מתחרט על דברים מסויימים?

"תמיד יהיו לי רגשות אשם שאולי עשיתי משהו שגרם לפרידה. זה קשה מנשוא."
 
מנואל: "היינו החברים הכי טובים ומזה נולדה אהבה גדולה" © pinterest 



תגובות