הסוף המתוק: "הקנאה שלי הפכה להומופוביה". צילום מסך מהאינסטגרם

הסוף המתוק: "הקנאה שלי הפכה להומופוביה"

זה לא חדש שיש הומופוביה בעולם שלנו, אך מייק, נער הטרו שטוען שהוא לא הומופוב, התחיל להיגעל כאשר אלכס, השותף שלו, התחיל להביא בנים הביתה. הסיפור המלא

הסיפור הבא הוא אחד הסיפורים הכי מתוקים שאתם עלולים לשמוע אך זה סיפור שיכול ללמד אותנו כל-כך הרבה על נטייה מינית באותה מידה. תכירו את מייק, נער הטרוסקסואל שבטוח בנטייתו המינית, והוא שותף של אלכס כבר שנה. מה שונה בכך? אלכס הוא נער הומוסקסואל. למייק לא היה אכפת שאלכס שונה ממנו, אך ביום שהוא התחיל להביא נערים הביתה, הוא התחיל להיגעל. חכו, זה סיפור רומנטיקה משובח.

עוד בערוץ היחסים בפרוגי:

בפרסום שכתב ברשת החברתית Reddit, הוא מספר: "בחיים לא חשבתי שאני הומופוב. בתיכון היה לי חבר הומוסקסואל ועברנו זמנים קשים יחד, אף פעם לא הרגשתי מוזר כשראיתי אותו יוצא עם בנים אחרים. כל זה בא משום מקום / אלכס הוא השותף שלי כבר שנה, ואני ידעתי שהוא הומו. התיידדנו מספיק בשביל לצחוק על זה. לפעמים הוא מעמיד פנים שהוא מתחיל איתי ואני מפלרטט בחזרה, הכל בצחוק. אני הטרוסקסואל והוא ידע את זה, לכן לא הרגשתי מאוים בזה שהוא מפלרטט איתי".

"אני הטרוסקסואל, לכן לא הרגשתי מאוים בזה שהוא מפלרטט איתי" © צילום מסך מהאינסטגרם

מייק מספר שהבעיות התחילו כשאלכס הביא בנים הביתה. בהתחלה זה לא היה משנה לו בכלל, כי זה לא העסק שלו עם מי אלכס נכנס למיטה. הוא בדרך כלל דיסקרטי, ומייק לא היה רואה בכלל מי הם האנשים שמגיעים לאלכס - "אני לא יודע מתי זה התחיל, אבל פעם אחת הגעתי הביתה וראיתי הוא מתמזמז עם בחור על הספה. אני לא יודע איך לתאר את מה שהרגשתי כשראיתי את זה, חוץ מזה שלרגע הרגשתי רע ושרציתי להקיא. אלכס היה ממש נבוך, אבל אמרתי לו שזה בסדר בגלל שהייתי נבוך גם", הוא מספר.

הוא משתף עד כמה הוא הרגיש שהוא רע שהוא נגעל מכך כי אין סיבה מספיק טובה שהוא יעשה את זה. הוא חשב בהתחלה שבגלל שזה תפס אותו בהפתעה זה קרה, אבל במהירות התברר לו שזאת לא הייתה הבעיה. כל פעם שאלכס היה מביא בחור הביתה, מייק הרגיש רע מאוד עם עצמו והוא פשוט רצה שאותו בחור יעזוב את הבית מבלי לחשוב על מה השניים יכולים לעשות יחד.

"אלכס התחיל לשים לב שזה משפיע על מערכת היחסים בנינו. יום אחד חזרתי הביתה והיה שם אחד שבדיוק עמד לעזוב, הוא ניסה להיות מנומס אליי ואני ירדתי עליו (אני לא זוכר מה אמרתי, הייתי עצבני). כשהוא עזב, אלכס שאל אותי למה אני כזה אידיוט. לא ידעתי מה להגיד, אז הוא שאל אם יש לי בעיה עם זה שהוא יש עם אנשים אחרים. אמרתי שלא. אמרתי לו שאני עובר יום רע ולא אכפת לי עם מי הוא ישן, אבל הוא היה נסער ואר שהוא הולך לחבר להירגע. אמרתי לו בסדר. הוא שאל אותי כבדרך אגב, 'אם זה היה אצלו בבית, זה היה מבחינתך בסדר, נכון?' ואני אמרתי לו שזה לא עניין שלי מה שהוא עושה במקום של מישהו אחר, אבל כשהוא אמר את זה הרגשתי בחילה ולא הפסקתי לחשוב על זה".

"הרגשתי בחילה ולא הפסקתי לחשוב על זה שהיה עם אחרים" © © צילום מסך מהאינסטגרם

מייק מספר שאלכס לא הופיע לאחר מכן למרות שהם קבעו דברים יחד. הוא בחיים לא הבריז לו ככה, וזה גרם לו להרגיש "כמו חרא". הוא מספר שהייתה תקופה שאלכס התנהג כאילו שום דבר לא קרה, אבל הוא חושב שזה יגרום לנזק אם זה יקרה שוב.

"איך אוכל להתמודד עם זה? אף פעם לא הייתי הומופוב, אבל פתאום פתחתי הומופוביה בחיי המין של השותף שלי וזה גרם לי לאי נוחות. אני לא מגיב כך לאנשים אחרים, זה פשוט אלכס", הוא כתב ואז שאל את המשתמשים ברשת מה עליו לעשות. אחד הגיב לו ואמר - "האם אתה בטוח שזאת תחושה מוזרה והיא הקנאה? אני מתכוון, זה רק נראה סובב סביב אלכס במיוחד". מייק חשב על זה, אבל זה עדיין הרגיש לו מוזר. משתמש אחר הגיב לו שאולי זה בגלל שהוא רוצה את תשומת הלב של אלכס לעצמו.

כמה ימים לאחר מכן, מייק העלה עדכון. הוא הראה לאחותו לורה את ההודעה והיא אמרה שזה נראה כאילו יש לו קראש על אלכס. לאותה מסקנה הגיעו כמה מהמשתמשים שהגיבו לו - הוא הבין עד כמה הוא מאוהב בבחור הזה.

"אני לא מגיב כך לאנשים אחרים, זה פשוט אלכס" © צילום מסך מהאינסטגרם

מייק מעדכן שהם יחד והכל טוב מאז. היה להם דייט הראשון והוא היה מדהים, אבל זה היה מוזר כי הם יצאו מלא פעמים אבל הפעם זה שונה. בבית הם עדיין עושים את אותם הדברים אבל לפעמים זה קצת משתנה. הוא מספר שפעם אחת הוא כמעט שרף את אורחת הערב בגלל שהוא נישק את אלכס, אבל הם הגזימו עם זה קצת. את עניין יחסי המין הם לוקחים לאט, מכיוון שמייק בחיים לא היה עם גבר במיטה.

בנתיים, מייק מפחד לצאת מהארון בפני המשפחה שלו במיוחד כי זה עדיין חדש לו. ההורים שלו מאוד פתוחים, הוא מספר, ואמא שלו מאוד אוהבת את אלכס. הוא דואג מחברי המשפחה היותר דתיים ורואה אותם מאשימים את אלכס בכך שהוא הפך להיות הומוסקסואל. מייק משתף שאלכס לא מבקש ממנו לספר לכולם ולצאת מהארון, אבל אם הם יהיו ביחד, אלכס ירצה לספר על זה ולא לשמור על זה בסתר.

"אנחנו מנסים. אני לא הומופוב ואף אחד לא צריך טיפול. בכנות, אני לא יכול לזכור את הפעם האחרונה שהייתי שמח ככה, ובחיים לא ציפיתי לזה כשכתבתי את הפוסט הראשון. זה דבר טוב שחלק מכם הצלחתם לזהות את הבעיה ולעזור לי לטפל בה למרות שהייתי מאוד עקשן. אז תודה!" הוא כותב בסוף הפוסט. כמה שזה מתוק, לא?

מקור: gaystarnews

 

תגובות