הפעם הראשונה שלי במצעד הגאווה. צילום מסך מהאינסטגרם

הפעם הראשונה שלי במצעד הגאווה

ברוח מצעד הגאווה של תל אביב שמתקיים היום, פולי דניאל נזכרת בפעם הראשונה שביקרה במצעד הגאווה עם חבריה באיגי אחרי שחיכתה הרבה זמן להיות בו, מאז שיצאה מהארון • טור אישי

אוי מצעד הגאווה. בכל פעם שאני רק עוברת ברחובות תל אביב אני מרגישה את הצמרמורות של הנוסטלגיה. אני עוד יכולה לשמוע את השמחה ואת החום שמביא איתו המצעד.

תכננו את המצעד במשך שבוע. בניתי על המצעד הזה מאז שיצאתי מהארון. ברגע שהכרתי את חבריי הגאים דמיינתי את המצעד. הכל פשוט הכל היה מושלם. ברגע שעליתי על האוטובוס יחד עם איגי ועם כל חבריי לדרך תל אביב. שום דבר לא יכל ולא יכול להשתבש.

© צילום מסך מאינסטגרם

עוד טורים של פולי דניאל בפרוגי:

ברגע שהגענו לגן מאיר הרגשנו כאילו אנחנו בבית. זהו. מתנו והגענו לגן עדן. גן עדן גאה במיוחד. כל כך הרבה אנשים צבעוניים ושמחים. כל כך הרבה סטיקרים ודוכנים שרק מחכים שנציץ בהם ונשוויץ בגאוותנו. נפגשנו עם כל שאר האנשים שלנו והתחלנו להסתובב בין כל הדוכנים. שופינג קטן של גאוווה לפני הצעדה. החלפת חולצות קטנה לפני הצעדה ועכשיו אנו מוכנים להפגין את נוכחותנו הגאה בכל תל אביב.

© צילום מסך מאינסטגרם

צעדנו את כל הדרך. עד הסוף. התנשקנו, התחבקנו. התגאנו במי שאנחנו. אף פעם לא הרגשתי כזו קירבה לקהילה וחוויה כזו משמחת שעד היום אזכור. הייתי שם עם הבת זוג הראשונה שלי ולא הרגשתי כל כך גאה מאז. ניתקתי את הפלאפון בשביל שההורים לא יחפרו או ישאלו שאלות ופשוט נהנתי מהיום. 

הייתי עם איגי, הייתי עם החברים שלי, הייתי עם הקהילה שלי, וזה היה מדהים. זה היה קסום. זה היה גאה.

פולי דניאל היא חניכה באיגי - ארגון הנוער הגאה. להצטרפות לפעילות חפשו את הקבוצה הקרובה אליכם/ן.

 

 

תגובות