נעם חורב יעביר סדנת כתיבה ייחודית לנוער איגי. shutterstock

נעם חורב יעביר סדנת כתיבה ייחודית לנוער איגי

הפזמונאי נעם חורב, שכתב שירים לאמנים כמו אייל גולן, מירי מסיקה, הראל סקעת ועוד, מצטרף לאיגי ויעביר סדנת כתיבה ייחודית בת 6 מפגשים לנוער הגאה. מהרו להירשם - מספר המקומות מוגבל!

הפזמונאי נעם חורב בן ה-33 יפתח במהלך חודש אוגוסט סדנת כתיבה בת שישה מפגשים לנוער הגאה, בדגש על נוער שמגיע לפעילות של איגי (ארגון הנוער הגאה). מדובר ביוזמה של חורב, שזכה בעבר בפרסי אקו"ם, כתב שיר שייצג את ישראל באירוויזיון ועבד עם האמנים המובילים בישראל.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

 

© shutterstock

סדנת הכתיבה מיועדת לנוער גאה מכל הארץ בגילאי 15-20. המרחבים של איגי מאפשרים דיסקרטיות ולכן הסדנה פתוחה ומאפשרת גם לנוער בארון. הפעילות תחל ב-15.8 ותפעל בימי שני בין השעות 17:45-20:00 בתל אביב.
הסדנה תהיה כרוכה בעלות סמלית כדמי רצינות להשתתפות והתמדה.

נועם חורב, יוצר הסדנה, מספר עליה: "הרעיון הזה כבר מסתובב אצלי בראש הרבה זמן. אני מרגיש שיש לי מה לתת לנוער של איגי ועל אחת כמה וכמה – להם יש מה לתת לי. זה נראה לי ניסיון מרתק לנסות להגיע אליהם דרך הכתיבה. אני בטוח שאוכל לתרום להם מהניסיון שלי, בחיים וביצירה, ושאלמד מהם המון. אני מקווה שכמו שהכתיבה הצילה אותי פעמים רבות, כך היא תהווה חבל הצלה עבורם ברגעים קשים.  כתיבה היא קודם כל פורקן. כנער, ובמיוחד כנער הומו, אתה עובר מאבקים פנימיים אינסופיים. מגבש את הזהות שלך. לומד את הצבעים שלך. את השפה. הכתיבה היא בעצם אאוטלט לכל מה שמתחולל בפנים. הדף סופג הכל והרגשתי שכל חוויה, כל בנאדם, כל סיטואציה – נלכדים אצלי איכשהו למילים ונשפכים בסוף לדף. אז המקום הראשוני ממנו הגעתי לכתיבה הוא לחלוטין מקום של מקלט וביטוי עצמי. הסדנה הולכת להיות כיפית. נדבר על טכניקות כתיבה, על איך כותבים שיר שמיועד להלחנה, נעסוק בפיתוח רעיונות, נדבר על מקורות השראה, על עניינים טכניים כמו חריזה ומשקלים, נשמע סיפורים מאחורי שירים מפורסמים שכתבתי, ובעיקר בעיקר – נכתוב המון.לא צריכים ניסיון או ידע מקדים. רק המון רצון לחוות חוויה מעניינת ולגלות את הקסם של הכתיבה".

רוצים להירשם? אתם יכולים! לחצו 

תגובות