עד השעות הקטנות: אירוע חדש בגן מאיר. רובי מגן, מנהל המתחם

עד השעות הקטנות: אירוע חדש בגן מאיר

עיריית ת"א-יפו מקדמת פעילות לנוער בעיר, ותפעיל מתחם מיוחד בגן מאיר בימים שני, שלישי, רביעי, שישי ושבת בשעות 22:30-02:30. בין האירועים: ערבי צ'יל-אאוט, סדנאות אמן ואירוע פוקימונים ענקי לאורך הלילה

לאורך חודש אוגוסט ועד ה-17.8, מועצת הנוער של תל אביב-יפו מקיימת מתחם לבני נוער בגן מאיר, זאת כדי לייצר מרחב בטוח לפעילות תחת השגחת מדריכים בוגרים שיתפעלו את המתחם. לצורך כך, גויסו מדריכים ומדריכות של איגי (ארגון הנוער הגאה) ומדריכים של מועדון הנוער של עלם.
במתחם פינות ישיבה, ערסלים, הקרנות סרטים וסדנאות שיפעלו בכל ימי הפעילות. המתחם יפעל בימים שני, שלישי, רביעי, שישי, שבת בין השעות 22:30 לשעות 02:30.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

אחד מאירועי השיא יערכו ביום שלישי, 2.8 בגן - ציד פוקימונים המוני. לצורך כך רכשו בעירייה תוסף לאפליקצית Pokemon Go המזמן פוקימונים למקום מפגש מסויים, והנוער מוזמן להגיע ולתפוס פוקימונים לאורך כל הלילה. במהלך הלילה יוקרנו על מסך ענק בגן פרקים מהסדרה, יוצבו עמדות הטענה לניידים ויהיה כיבוד ושתיה.

© shutterstock
מתחם הנוער מתחבר לפעילויות רבות לנוער שכבר קורות בגן מאיר, בינהן תוכנית הקיץ של איגי ארגון הנוער הגאה ומועדון הנוער של עלם, וכן טקס של תנועות וארגוני הנוער לציון שבע שנים לנרצחי ונרצחות הברנוער שהתרחש במוצ"ש גם הוא בגן מאיר.

תוכנית המתחם:

 1.8 - (היום, ב') סדנת שוקולד.
2.8 יום שלישי: אירוע פוקימונים ענק. אנחנו פותחים לורים – חייבים לתפוס את כולם!
3.8 יום רביעי: סדנת הכנת סרטון תדמית אישי
5.8 יום שישי: לומדים להכין צמות אתיופיות עם ברהנו
6.8 מוצ"ש: הקרנת סרט מתחת לשמיים.
8.8 יום שני: Apex Sport Performance  מגיעים להעביר אימון ספורט בגן מאיר עם טיפים על תזונה.
9.8 יום שלישי: סדנת ספוקן-וורד כולל תוצרים – הכנה לערב שיא ביום שבת.  
10.8 יום רביעי: פילאטיס המוני מתחת לשמיים .
12.8 יום שישי:  המועדון הנייד מגיע לגן מאיר. בנינו רכב מצוייד ברמקולים, מכונות שייקים וגלידות.
13.8 מוצ"ש : הספוקן נוער מגיעים לגן – לערב הקראה.
15.8 יום שני: סדנת סטיילינג: למתחם יגיעו ספר, מאפרת וצלמת שיעשו סטיילינג וצילומי רחוב לבני הנוער.
16.8: סדנת מילים ותקים: אחרי ההצלחה בכל הארץ, הסדנה מגיעה למתחם השעות הקטנות בגן מאיר. הסדנה משלבת בין מסרים של מחאה ושינוי חברתי והכנה של תיק צד אותו כל נער או נערה יוכלו לקחת הביתה.
17.8 יום רביעי: נפרדים בסדנת סושי.

רובי מגן, מנהל המתחם "השעות הקטנות" של העירייה ומנהל פעילות אזור ת"א אומר כי "המטרה שלנו היא לייצר מקום שווה ובטוח לכל בני הנוער שגרים בת"א יפו או שמגיעים אליה בלילה." ונקווה שכך אכן יקרה.

 

תגובות