מה זה המושג "א-מיני" ולמה חשוב להיות מודעים אליו?. צילום: shutterstock

מה זה המושג "א-מיני" ולמה חשוב להיות מודעים אליו?

שבוע המודעות הא-מיני הסתיים אתמול ומטרתו הייתה להעלות את המודעות לא-מיניות בקרב נשים וגברים והקהילה הגאה בפרט. מה זה השבוע הזה ומהי מטרתו? כל הפרטים

אתמול הסתיים לו שבוע המודעות לאנשים א-מיניים בישראל, הוא התרחש השבוע בתאריכים ה-23.10-29.10.  א-מיני זהו מושג שמייחסים לכל אדם שבעצם אין לו תשוקה מינית (הוא לא נמשך מבחינה פיזית/גופנית/מינית לכל אדם אחר). זו בעצם נחשבת גם סוג של נטייה מינית, ושמה השני הוא אסקסואליות.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי

אנו מעודדים את העלאת המודעות למושג הזה מכיוון שזה חשוב להבין שאם אינכם רוצים להזדהות כסטרייט/הומו/לסבית/ביסקסואל יש לכם אפשרויות נוספות, ואתם לגמרי לא לבד, יש עוד המון בני נוער ומבוגרים שמרגישים כך, ועכשיו בזכות המושג הזה יכולים לתאר מה הם ומה הם מרגישים.

"אתם לא לבד ויש לכם עם מי לדבר" אחד הפורומים של איגי הקיימים בנושא © צילום מסך, איגי

במסגרת המושג הזה ישנם פורומים רבים בהם אתם יכולים למצוא עוד בני נוער שמרגישים כמוכם, לדבר עימם, וכמו כן לקבל ייעוץ במסגרת הנושא אם אתם חשים מבולבלים.

אתם מוזמנים להיכנס לפורום באתר של "ארגון הנוער הגאה - איגי" ולפורום באתר של "tapuz".

אנשים התייחסו בעבר אל המושג הזה כאל משהו בלתי נתפס, משהו מוזר, רק כי לא היה להם מושג שהוא קיים ושישנו דבר כזה. כל רצונם של אנשים א-מיניים הוא לקיים זוגיות נורמטיבית כמו כולנו, עם שינה, עם אכילה ועם חיים משותפים - רק ללא מין. וניתן לקבל זאת ולהיות רגישים לכך.

 

תגובות