נייק גאים: קולקציה בכיכובן של דוגמניות טרנסג'נדריות. צילום מסך, אתר "נייקי"

נייק גאים: קולקציה בכיכובן של דוגמניות טרנסג'נדריות

חברת ביגוד הספורט "נייקי" יצרה תקדים בעולם האופנה: היום (ב') שוחררה לחנויות קולקציה בגדים חדשה - 'The Black and White Collection', מטעם חברת ביגוד הספורט נייק, שמדגמנות אותה דוגמניות טרנסג'נדריות בלבד

בעולם האופנה של היום לצערנו לא רואים הרבה חיבורים בין הקהילה הגאה לבגדים או לחברה וניתנה התחושה שבתחום זה הקהילה הגאה אינה מיוצגת מספיק. אך היום (ב') שוחררה רשמית לחנויות קולקציה חדשה - "the black and white collection" של חברת "נייק", בכיכובן של נשים טרנסג'נדיות בלבד. 

עוד בערוץ היחסים של פרוגי

הסלוגן של החברה בהקשר לקולקציה הוא "היו חזקות, היו בלי פחד, היות שהקולקציה מתאימה לכל זמן, לכל אדם, וניתן לערבב בה, להתאים ולשנות", ומטרתה להראות כי כל בגד מתאים לכל אישה שרוצה ללבוש משהו ממנה, ללא שוני. 

© צילום מסך, אתר "נייקי"

זהו תקדים בעולם האופנה כיוון שמעטות החברות אשר ממש משתפות את הקהילה הגאה בפרוייקטים שלהן וזה אינו מהלך שקורה בשוטף. יפה לראות כיצד יותר ויותר תחומים מכירים בקהילה הגאה וכמו כן בהגדרה הזו שקיימת בקהילה, שאינה מוכרת כשאר הנטיות וההגדרות. כזכור, באוגוסט של שנת 2016 נייק שחררו פרסומת נוספת וקודמת לקולקציה הזו, בשיתוף כריס מויסר, שהינו טרנסג'נדר, והנה הפרסומת:

 

 

תגובות