"רציתי אהבה, אז הכנתי מצגת לכל הסיבות לצאת איתי". צילום מסך

"רציתי אהבה, אז הכנתי מצגת לכל הסיבות לצאת איתי"

גרייס, סטודנטית מארצות הברית, חיפשה אהבה כמו כולנו באפליקציית ההיכרויות המוכרת "טינדר". כאשר ראתה שלא ממש הולך לה עם הבחורים שם במילים עדינות, ידיד הראה לה דרך אחרת ומיוחדת למצוא את האהבה המיוחלת אותה חיפשה. אזהרת ספויילר: זה עבד לה

כולנו רוצים אהבה, וחלקנו עושים דברים ממש מיוחדים בשביל למצוא אותה. ככה גם עשתה גרייס, סטודנטית בת 19 מארצות הברית, שמאסה בשיחות ההזויות עם הגברים המוזרים שפגשה באפליקציית ההיכרויות "טינדר", ומצאה לה דרך מקורית במיוחד למצוא אהבה: הכנת מצגת עם כל הסיבות ללמה כדאי לצאת איתה.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי

גרייס מספרת כי התחברה לאפליקציית ההיכרויות "טינדר", אך מהר מאד מאסה בבחורים שפגשה שם: "נמאסו עליי השיחות המוזרות באפליקציה, היה לי איתה מזל רע, ואפילו לי הפרופיל שלי שם נראה משעמם". היא מספרת. "פתאום הבנתי כמה לקחתי יותר מדי ברצינות את האפליקציה הזו, ולא נתתי לאנשים שם להכיר את האני האמיתית. מעולם לא הרגשתי שם מלאת ביטחון, אז זה עצר אותי ואת הפרופיל שלי מלבלוט".

© צילום מסך

היא החליטה 'לעלות רמה', לדבריה, ולמצוא את האהבה שלה בדרך מיוחדת במיוחד: ידיד הראה לה אפליקציה אחרת להיכרויות, בה בעצם כחלק מהפרופיל האישי שלך, אתה מכין מצגת PowerPoint אישית עם כל מה שתרצה. "תמיד הייתי 'הליצנית' בחבורה, אז החלטתי לזרום עם הדרך הזו, ולראות מה יהיה", היא משתפת.

מתוך המצגת של גרייס
מתוך המצגת של גרייס © צילום מסך

"אני אתכנן את הדייטים עבורנו, אתן מתנות מגניבות ומתכוונות, אני אוהבת לגרום לאנשים לחייך, אעזור לך לחשוב על רעיונות לדברים (אכן מקורי), אם אתה צריך כל דבר - אני שם, נאמר לי כי אני נותנת עצות מעולות, אני מתנדבת בקביעות, ואנסה להחדיר בך מוטיבציה", גרייס כותבת במצגת.

 

תגובות