מכעיס: זוג לסביות גורשו ממקדולנ'ס כי התנשקו בפומבי. בתמונה: קריסטין, אחת מהנערות. צילום מסך, מנצ'סטר ניוז

מכעיס: זוג לסביות גורשו ממקדולנ'ס כי התנשקו בפומבי

הומופוביה לצערנו עדיין קיימת בעולמנו כיום, עם זאת, לפעמים היא מגיעה לשיאים חדשים ומותירה אותנו בהלם. והפעם: זוג לסביות גורשו מסניף במקדולנס והכל רק בגלל שהתנשקו בפומבי. כל הפרטים

גם בחברה הכלל עולמית של שנת 2017, הומופוביה לצערנו היא עדיין תופעה חמה ובוערת שקיימת ברחבי העולם. השבוע ברשת מקדולנס התרחש מקרה של הומופוביה בארצות הברית, דווקא מקום שמאד מכיר בקהילה הלהט"בית, כלפי זוג לסביות שהתנשק בפומבי ברשת "מקדולנס".

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

קריסטין פרנצ'ז (16), אכלה בסניף של "מקדולנס" במנצ'סטר בריטניה עם בת חברתה וקרובת משפחתה. בעודה אוכלת, היא נתנה לחברתה נשיקה על הלחי. בעוד היא עושה זאת, אחת מעובדות המקום ראתה את המעשה וביקשה מהשתיים לעזוב את המקום.

"הבחנתי באישה הזו, אחת מעובדות המקום, שבעודי מנשקת את חברה שלי, היא פשוט לטשה בנו עיניים. לאחר מכן, האישה ניגשה אליי, אמרה לי שמה שעשיתי היה 'לא במקום', ולא מנומס, ולכן היא מבקשת ממנו לעזוב", כך קריסטין מספרת לחדשות מנצ'סטר. "הסתובבתי ושאלתי אותה אם היא הומופובית, אבל היא לא ענתה. אני מבחינתי, לא רואה שום דבר רע ולא מנומס בנשיקה בינינו בציבור". 

"זה גרם לנו להרגשה פשוט נוראית, יצאנו החוצה, לא ידענו מה לעשות עם עצמנו, ופשוט התחלנו לבכות. זה כל מה שהרגשנו שהיה ביכולתנו לעשות", קריסטין משתפת.

© צילום: shutterstock

מאוחר יותר, הנערה התקשרה למנהל של הסניף, שאמר שהעובדת תתמודד עם השלכות קשות מאד, אבל זאת רק עם המקרה יחזור בשנית. קריסטין וחברתה, שהיו לקוחות קבועות ומוכרות באותו סניף, לא היו מרוצות מתשובה זו, הן הרגישו שזה לא מספיק, ורצו לקבל התנצלות.

דובר מטעם מקדולנס מסר לחדשות מנצ'סטר בתגובה למקרה: "אנחנו מתנצלים ומצטערים על מה שנעשה לקריסטין פרנצ'ז ולחברתה, וניקח את התלונה הזו במלוא הרצינות ונטפל בה בחומרה. חקירה משטרתית בנושא כרגע מתנהלת, ואנחנו רוצים להבהיר כי אפליה והומופוביה לא מקובלים, ואנו במקדולנס לא נהיה סבלניים וסובלנייים במקרה כזה".

באשר לקריסטין וחברתה - השתיים אומרות כי קרה להן בעבר שאנשים היו 'עוקצים' אותן, ומפנים כלפיהן הערות, עם זאת - מעולם השתיים לא גורשו ממקום מסוים על היותן לסביות. נקווה שמקרה כזה לא יקרה בעתיד!

 

תגובות