בלי סודות: "מפחד שיגיעו לאיגי אנשים שאני מכיר". צילום: Fotolia

בלי סודות: "מפחד שיגיעו לאיגי אנשים שאני מכיר"

יועצות מעמותת "דלת פתוחה" עונות על כל מה שרציתם לדעת על מיניות בריאה ולא העזתם לשאול

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

מפחד שכולם יגלו שאני הומו

בן 15 שואל: "היי, אני ממש רוצה ללכת למפגש של איגי, אבל גם ממש מפחד שיהיו שם אנשים שאני מכיר ואז כולם ידעו שאני באיגי ושזה אומר שאני הומו. מה לעשות?"

תשובה: "שלום לך. אני מבינה את החשש שלך והוא לגיטימי ומאוד נפוץ. יחד עם זאת, זכור שאם תפגוש באיגי מישהו או מישהי שאתה מכיר, אז גם הם שם מאותה סיבה שאתה שם - ואז אני מבטיחה שהם יכבדו את הבחירה שלך באם לספר לאחרים או לא, בדיוק כפי שאתה תצטרך לכבד את הבחירה שלהם. אני כל כך מבינה את השלב שבו אתה נמצא ומכירה אותו ממש מקרוב, אבל אני מבטיחה לך שברגע שתגיע לשם ותעבור את שלב החשיפה הראשוני שם, הכל יהיה יותר פשוט. אתה גם יכול כהתחלה להתקשר לאיגי בעיר מגורייך, לשתף אותם בחששות שלך ולשמוע מהניסיון שלהם. תזכור שאין לך ממה לחשוש, לא עשית שום דבר ואתה נורמלי. כל טוב".

© צילום: Getty Images

כמה פעמים אפשר לקחת פוסטינור?

בן 16 שואל: "שלום, רציתי לדעת אם יש סכנה בלקחת פוסטינור מספר פעמים אך בהפרש של שלושה שבועות או חודש מהפעם הקודמת."

תשובה: "שלום לך, אין סכנה בנטילת הכדור הזה כמה פעמים; אבל מומלץ יותר לעבור לאמצעי מניעה קבוע ולא להסתמך על פוסטינור, גם מהסיבה שהוא לא יעיל כמו אמצעי מניעה קבוע וגם בגלל תופעות לוואי של שיבוש במחזוריות החודשית. נשמח שתבואו אלינו לדלת פתוחה לשיחה על אמצעי מניעה קבועים כדי ששוב לא תהיו במצב של נטילת כדורים כל כך הרבה. בנוסף, חשוב שהיא תעשה בדיקת הריון כדי לוודא שהיא לא בהריון. מכיוון שהכדור אינו מונע ב100%, היא חייבת לוודא שהיא לא בהריון. גם את זה תוכלו לעשות בדלת פתוחה, בחינם, ללא ידיעת ההורים. כל טוב".

© צילום: Fotolia

בת הזוג בהריון?

בן 18 שואל: "אני והחברה שלי קיימנו יחסים, בזמן שאני הייתי עם בוקסר דק והיא היתתה עם תחתונים דקים. כששפכתי הנוזל עבר את הבוקסר וגם את התחתונים שלה. האם היא יכולה להכנס מזה להריון?"


תשובה: "שלום לך, ממה שאתה מתאר לא ניתן להיכנס להריון. הריון יכול להתקיים רק כאשר יש כניסה של איבר המין הזכרי לנרתיק, ללא בגדים וללא אמצעי מניעה. תרגעו, הכל בסדר. אני מציעה שכן תשים קונדום בפעם הבאה שאתם עושים את זה כדי שתוכלו להנות בראש שקט ולא להיות בלחץ הזה. כל טוב".

תגובות