מה אמרת?! משפטים שלא אומרים לקהילת הלהטבא"ק. צילום: Fotolia

מה אמרת?! משפטים שלא אומרים לקהילת הלהטבא"ק

גם אם אתם לא לגמרי מקבלים את הקהילה הגאה או לא מבינים את הקטע, ישנם משפטים שבינינו - ממש לא לעניין לומר

אדם יצא בפניכם מהארון ואתם אובדי מילים - הלחץ משתק את לשונכם והמוח שלכם מנסה למצוא פתרון מהיר לתשובה. אם הפתרון שעולה בראשכם זהה לאחד המשפטים הבאים, כדאי שתוותרו עליו ופשוט תפלטו "אה" קצר ומהיר.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

"לא נכון. את/ה מבולבל/ת ורק חושב/ת שאת/ה כזה/כזו"

אנחנו מניחים שאדם שלקח החלטה כזו חשובה והבין דבר כה מורכב על עצמו, שהוא מרגיש בנוח לשתף זאת עם אחרים - חשב על הדברים לעומק והגיע למסקנה אליה הגיע. הוא או היא לא צריכים את האישור שלכם על העניין.

"עכשיו לצאת מהארון זה באופנה"

כן, גם לחיות כל החיים בזוגיות עם מגדר שאתה בכלל לא נמשך אליו, רק כי זה היה באופנה להצהיר שאתה כן. לא נראה לנו, בכל אופן, שזו הסיבה שאנשים חושפים את הנטייה המינית שלהם. אבל שאפו על המודעות!

© צילום: Fotolia

"את/ה בטוח/ה? איך הבנת את זה?"

איך אתם יודעים שאתם סטרייטים? בכלל השקעתם מחשבה כזו גדולה בנושא?

"יש לי מישהו/מישהי לשדך לך!"

כמו שאתם לא מעוניינים בכל אדם סטרייט מהמגדר השני, כך גם חברי הקהילה הגאה לא ישושו לצאת עם כל אחד, רק כי הוא או היא תואמים את הנטייה המינית שלהם.

"נראה לי את/ה צריך/צריכה טיפול פסיכולוגי"

אנחנו אפילו לא צריכים להסביר כמה המשפט הזה שגוי, אבל אם אתם מתעקשים - נטייה מינית היא לא בעיה נפשית, היא דבר מולד ולגיטימי לגמרי - ולחשוף אותה ולהתמודד איתה, היא בחירה בוגרת ומובנת מאליה.

"בן דוד של חברה של דוד של אמא שלי כזה"

אנחנו בטוחים שהאדם שעומד מולכם שמח להכיר את ההיסטוריה המשפחתית והחברתית שלכם, אבל חוץ מזה - זה לא ממש מעניין אותם וגם לא כל כך נוגע להם, תופתעו לדעת.

© צילום: Fotolia

"באמת?! לא ידעתי!"

ובכן, סביר להניח שהאדם שמולכם גם לא רצה שתדעו עד שהוא בעצמו סיפר לכם ולא - להגיד שלא רואים עליהם זו לא התנחמדות ולא עידוד.

"והחברים שלך לא נגעלים או חוששים ממך?"

אם הם היו נגעלים או חוששים, סביר להניח שהם לא חברים. לא ככה? שלא לדבר על העובדה שבכלל אין ממה.

"איכס!"

תחסכו.

 

תגובות