יום האהבה מהזווית שלהם: "זוגות להט"בים לא שונים מזוגות סטרייטים". צילום פרטי

יום האהבה מהזווית שלהם: "זוגות להט"בים לא שונים מזוגות סטרייטים"

לכבוד יום האהבה שחל היום (ו'), שוחחנו עם זוגות להט"בים לשמוע כיצד יום האהבה נראה מהצד שלהם, איזה מתנות הכי כדאי להביא ביום זה לבני הזוג, וגם- איך שומרים על זוגיות בריאה ומוצלחת?

היום (ו'), ה-14 בפברואר, זוגות בכל ברחבי העולם מציינים את יום האהבה הבינלאומי, או בשמו המוכר יותר "הולנטיין דיי". לכבוד המאורע המיוחד, ישבנו לשיחה עם מספר זוגות להט"בים מהקהילה, על מנת לברר כיצד הם חוגגים את היום, איך הוא נראה מהצד שלהם וגם, איך שומרים על זוגיות בריאה ומוצלחת?

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

עידו סטבסקי הוא נער בן 18, מתנדב במד"א ובן הזוג של עמרי שגב (21), חייל בצבא. השניים גרים בחיפה, הכירו דרך חברה משותפת וכיום הם ביחד כבר למעלה משנה וחצי.

אנג’ל שווץ היא נערה בת 17 המתגוררת בעיר חיפה ובת הזוג של שיר חזן (17.5) מאשקלון. השתיים הכירו דרך הרשת החברתית- אינסטגרם, וכיום הן יחד קרוב לארבעה חודשים.

איך המשפחה והסביבה קיבלו את הזוגיות שלכם?

עידו: "בהתחלה זה היה מעט מורכב, לא כל כך ידענו כיצד לספר זאת למשפחה. אבל בסופו של דבר, המשפחה וגם החברים קיבלו אותנו בצורה מאוד יפה".

אנג׳ל: "כולם מאוד מקבלים את הזוגיות שלנו. אמא שלי מאוד אוהבת את שיר ואפילו שכפלה לה מפתח לבית (!). מבחינת החברים שלי, שיר היא חלק מ״החבורה״ ותמיד מוזמנת לצאת איתנו. מעבר לכך, החברות שלה הפכו להיות חברות קרובות גם שלי".

בתמונה- אנג'ל ושיר
אנג'ל: "החברות שלה הפכו להיות חברות קרובות גם שלי" © צילום פרטי

האם נתקלתם בקשיים במהלך מערכת היחסים? אם כן, כיצד התמודדתם איתם?

עידו: "כמו לכל זוג, גם לנו יש כל מיני ריבים על דברים. הדרך הטובה ביותר כדי להתמודד איתם, היא לנסות להבין את הצד השני ולפעמים אפילו לוותר למענו".

אנג׳ל: "כן, נתקלנו בקשיים ואני בטוחה שעוד ניתקל אבל זה טבעי לגמרי. אנחנו מתמודדות עם זה ביחד ומדברות על הכל. כשיש בעיה כל אחת אומרת את הצד שלה ואנחנו מנסות להגיע לפתרון משותף".

מה דעתכם על יום האהבה? האם תחגגו אותו? ואם כן, כיצד?

עידו: "אני לגמרי מתחבר לרעיון הזה. לדעתי זה מאוד נחמד שיש יום כזה שאפשר לציין בו אהבה קצת יותר מאשר בכל יום רגיל. אנחנו נחגוג אותו ביציאה למסעדה ונסיים בסרט".

אנג׳ל: "גם אני חושבת שזה טוב שיש יום מיוחד שאפשר לציין בו אהבה, אנחנו נחגוג אותו זו עם זו ביציאה להמבורגר!".

עידו:
עידו: "לדעתי זה יפה שיש יום שאפשר לציין בו אהבה קצת יותר מאשר בכל יום רגיל" © צילום פרטי

גם אנג'ל וגם עידו טוענים כי יום האהבה של זוגות סטרייטים ושל זוגות להטבי״ם נראה אותו הדבר. אנג'ל מוסיפה ואומרת כי: "זוגות להט"בים לא שונים מזוגות סטרייטים, יום האהבה שלנו נראה דומה".

ביום האהבה, רבים נוהגים לתת מתנות לבני זוגם. איזו מתנה הייתם ממליצים להביא?

עידו: "אני למשל, הייתי מאוד שמח לקבל טבעת, שרשרת או אפילו דובי. לעומת זאת, בן הזוג שלי היה שמח לקבל חולצה או נעליים. אבל לדעתי המתנה הטובה ביותר היא דובי. זה מתנה סופר חמודה לתת, והיא יכולה להיות לידך בלילה, גם כשבן זוג לא לידך".

אנג׳ל: "הייתי ממליצה להביא כל מיני דברים יפים וקיטשיים כאלה כמו שוקולדים, דובי או תכשיט. יש גם צמידים עם כיתוב שאפשר לבחור, זה לגמרי מגניב".

© צילום פרטי

לסיום, מה הטיפ שלכם לשמירה על זוגיות טובה ומוצלחת?

עידו: "לנסות להבין את הצד השני גם כשזה קשה. לנסות לחשוב מה הם היו רוצים ולמצוא פשרה שתתאים".

אנג׳ל: "לדבר תמיד על הכל ואם יש משהו שמפריע, לא לשמור בבטן. שתפו את הרגשות והמחשבות שלכם עם בני הזוג ונסו להיות כמה שיותר פתוחים זה עם זה".

ערוץ יחסים מאחל לכם יום אהבה שמח!

תגובות