גם לרווקים מגיע - מה הולכים לעשות ביום האהבה?. טמבלר

גם לרווקים מגיע - מה הולכים לעשות ביום האהבה?

"יום האהבה" הוא לא רק חג לזוגות הקיטשיים והאוהבים, הוא גם היום שלכם - הרווקים. לא הולכים לבכות בחדר, לא מתחילים מרתון של סרטים קיטשיים ועצובים, אז מה עושים? קבלו את אוסף הדברים המגניבים שרווקים יכולים לעשות בחג הזה

אם אתם טיפוסים ממורמרים שהולכים לחגוג את ה"חג" לבד אז לצערי הפוסט הזה לא בשבילכם. לא הולכת להיות כאן שום התבכיינות על הגורל, על כמה שזה פשוט נוראי להיות לבד, וגם לא על "הרי נועדנו להיות ולחיות בזוגות". בוולנטיז, גם אם אתם לבד - לא הולכים ובוכים בחדר ולא הולכים לראות סרטים קיטשיים. בעבר, לא הבנתי למה נועד ה"חג" הזה או מדוע אנשים כל כך מתרגשים ממנו. תמיד חשבתי: "אוף, עוד סיבה של בחורות לחפור לחברות שלהן על המתנה שהביא החבר." למדתי להתמודד מעט עם קיטשיות, למרות שזה מפריע לי וחשבתי שגם אני יכולה לחגוג קצת אחרת ולאו דווקא עם כל הנצנצים. לכן, נהייתה לי מסורת כזו שבכל "חג אהבה" אני ושאר החברות פנויות והמאושרות שלי חוגגות את החג ביחד ולא מול הסרט "היומן".

עוד בערוץ היחסים בפרוגי:


מכירים את הרגע הזה שיש גשם בחוץ, לפתע אתם שומעים דפיקה בדלת, אתם ניגשים לפתוח ורואים את בן או בת הזוג שלכם עם זר פרחים, שוקולד ודובי? גם אני לא. יודעים למה? מפני שדברים כאלה קורים בדרך כלל רק בסרטים. אז נכון, לנו אין בני זוג, אבל זה לא עוצר אותנו מלנהוג בתעוזה ומקוריות, לצאת ולפנק את שאר החבר'ה הרווקים שלנו במתנות מגניבות, כדי שלכולנו יהיה יום אהבה שמח.

מגן לאייפון   No Boyfriend

© urban outfitters

 

 

 

ספל  "שובר\ת לבבות"

© urban outfitters

 

גרבי לבבות

© פוראבר 21

 

מי צריך חבר\ה  כשיש את הכרית הזו?

© urban outfitters

 

סט מרגיע לטיסה. לא, לא רק אתם מדמיינים פה לב

© טמבלר

 

יום האהבה הוא לאו דווקא אהבה של זוגות אלה גם אהבה עצמית. הגיוני "לבזבז" את היום על טיפוח עצמי לנפש - להישאר בבית (או פשוט לעזוב מוקדם את בית הספר), לצאת למסע קניות או לשבת עם חברים ולצפות בסדרות קומדיה מופרעות. אז קדימה, היום הזה יכול להיות שלכם, פשוט תעשו בו מה שמרגיש לכם נכון.

אם פינוק נראה לכם יותר מידי, יום האהבה בהחלט יכול לסמל גם שינוי מרענן בחיים. נסו לעשות דבר שלא עשיתם מעולם ולמצוא משהו חדש לאהוב. תמיד התעניינתם בבישול ולא יצא לכם לפנות לעצמכם זמן ולנסות מתכונים? תמיד רציתם ללמוד לנגן שיר מסוים? לצבוע את החדר? אתגרו את עצמכם עם דברים חדשים שאתם לא מספיקים לעשות בגלל העומס.

© טמבלר

 

מחקרים מראים כי חביבות מדבקת. אז ביום כזה אפשר לצאת ולהפיץ אהבה בדרכים שונות ומעוררות השראה - נקום בבוקר עם חיוך על הפנים, נחמיא לאנשים שגם לא כל כך קרובים אלינו, נתנדב ונעזור לאנשים שצריכים אותנו באמת. כל אלה ימלאו אותנו באהבה ואת העולם כמובן. אז עזבו אהבה לשניים, אתם תמצאו את זה -

קחו את היום הזה ותאפשרו לעצמכם להפגין אהבה לסביבה.

 

 

תגובות