ככה לא מגיעים לדייט שני: הטעויות הנפוצות שרובנו עושים . צילום מסך מהטמבלר

ככה לא מגיעים לדייט שני: הטעויות הנפוצות שרובנו עושים

יצא לכם לחשוב למה כל החברים שלכם מאוהבים עד מעל הראש ואתם לבד? ובכן, כנראה שאתם עושים כמה דברים לא נכונים בפגישות ראשונות. קבלו את הטעויות הנפוצות בדייט הראשון

שפת גוף

יש אנשים שמטבעם משדרים מסר שהוא לא פתוח לקשר למרות שזה לאו דווקא נכון. קיימת חשיבות רבה לשפת הגוף שלנו - מחקרים מראים שלמילים יש השפעה רק ב-7% ואילו מעשים משפיעים ב-93 אחוז מהמקרים, מספר אסטרונומי יחסית. לדוגמא: ידיים שלובות מביעות אי רצון להיפתח רגשית, יד על הפה בזמן דיבור או צחוק מסמלת הסתרה, אי יצירת קשר עניין מעידה על חוסר עניין ואף שקר, אצבע "מתופפת" מביעה שעמום ונשיכת שפתיים מסמלים מבוכה וחוסר ביטחון. אל תתנו לבן הזוג שלכם רושם מוטעה על מה שאתם מרגישים בעת הדייט.

© צילום מסך מהטמבלר

התלהבות יתר

גם אם יושב מולכם האדם הכי מושך ביקום, השתדלו לא להחמיא לפרטנר יותר מידי כי אחרת הוא עלול לחשוב שאתם מעריצים אותו והצד השני לא יתייחס אליכם ברצינות. החמיאו רק אם אתם חושבים שיש צורך בכך, אל תגזימו.

© צילום מסך מהטמבלר

הברזות

לא, זה לא מקובל להודיע לדייט שעה לפני הפגישה שאי אפשר לקיים אותה, בטח שלא להודיע בזמן שהפרטנר כבר במקום המפגש מחכה לכם והכי גרוע - לקבוע פגישה ופשוט להחליט שלא להגיע! חשבו על זה שגם אתם הייתם רוצים לחכות בבושה לפרטנר מבריז. אם נתקלתם בעניין שלא סובל דחייה, הודיעו בנימוס לבן זוג לדייט לפני. זכרו - אם לא הגעתם לדייט ראשון, עלול לקחת לצד השני הרבה זמן לחשוב אם לתת לכם הזדמנות שנייה.

© צילום מסך מהטמבלר

לשתף הכל

בדייט ראשון לא צריך לספר הכל על עצמכם, לא מעניין את בן הזוג שלצדיכם על המורה מכיתה א'. ספרו פרטים רלוונטיים - במידה ובן זוג שואל ענו בתמציתיות ובנעימות. שמירה על מעט מסתוריות תגרום לפרטנר להסתקרן ולהיות מוקסם מכם, דבר שיוביל לפגישה נוספת.

© צילום מסך מהטמבלר

דיבור יתר

משיכה חיצונית היא חשובה אך היא לא עוגן להסתמך עליו. חשוב לתת גם לפרטנר להתבטא, להשתלב בנושאי השיחה ולא רק לנאום על עצמנו, עלינו לתת גם לצד השני לספר על עצמו. אם בן הזוג מדבר - אין לקטוע אותו משום שאחר כך הוא ירגיש מיותר וישתעמם. 

© צילום מסך מהטמבלר

מחויבות? לא עכשיו

רוב האנשים עלולים להלחץ כאשר מזכירים להם מחויבות לקשר בדייט ראשון - ובצדק. לדייט הראשון צריך להגיע עם ראש פתוח כי אין לדעת אם הקשר ימשיך. בדייט עצמו, אפשרי להסביר לפרטנר שאתם מחפשים קשר אך לא להתחיל להגזים ולדבר על העתיד ועל איפה תחגגו את יום האהבה, שיחול בעוד חצי שנה.

© צילום מסך מהטמבלר

חוסר ביטחון

אם אתם מגיעים לדייט עם בטחון עצמי גבוה במידה, אתם מעלים לעצמכם את הסיכויים להצליח בעתיד עם אותו אדם. אנשים לא אוהבים יהירות וחוסר ביטחון ולכן דברו בצניעות מסויימת על עצמכם ועל הדברים החיוביים שאתם עושים. בהצלחה.

עוד בערוץ היחסים בפרוגי:

תגובות