הבלתי אפשרי 2: "כל נגיעה שלהם הייתה הנגיעה האסורה". צילום: צילום מסך מיוטיוב

הבלתי אפשרי 2: "כל נגיעה שלהם הייתה הנגיעה האסורה"

"הסרטים הכי גרועים שאי פעם צפיתי בהם, הם הסרטים שאני חיה בהם" כתבתנו מספרת על הבחורים הבלתי אפשריים בחיים ולאיזו מסקנה היא הגיעה בעקבות הסיפורים איתם • טור אישי

שני הסרטים הכי גרועים שאי פעם צפיתי בהם, הם הסרטים שאני חיה בהם - הבלתי אפשרי 1 והבלתי אפשרי 2. אתם שואלים למה הם כל כך גרועים? הגיע הזמן שאני אספר לכם את התקציר שלהם וכך אולי תבינו. בסרט הבלתי אפשרי 1, סרט רומנטי-דרמתי המספר על אהבה בלתי אפשרית בין נערה בת 15 וחייל לקראת שחרור, בן 21. הבלתי אפשרי 2 - סרט המשך פסיכולוגי על 2 אנשים, בחור ובחורה, מאותה הסביבה אך משהו עוצר אותם - כשהם מגלים שהאהבה שלהם אפשרית, הבחורה מבינה שהיא בכלל מעדיפה את הסרט הראשון, כלומר - את הבחור הראשון שנותר בסימן שאלה.

עכשיו אחרי שכבר הבנתם את העקרון, אצא מהסרט ואתחבר לרגשות המטומטמים האלה שלי להרגיש דברים למישהו שהוא בהחלט לא מה שאני צריכה. הוא לא זה שדמיינתי שיהיה האידאל מבחינתי, הוא לא זה שהסביבה שלי תפרגן ותגיד שאנחנו "זוג חמוד" והוא לא זה שיתן לי את ההרגשה שאני במערכת יחסים שאני בטוחה בה, אלא להפך - הוא והרגשות האלה גורמים לי רק לסבל ותלונות, אז למה בכלל הם קיימים ולמה בכלל אני חווה אותם? 

למה הרגשות האלה לא נגמרים? © צילום מסך מתוך הסרט "אשמת הכוכבים"

הסקרנות שפגעה, ריסקה והרגה את החתול 

בתור בני אדם, יצר הסקרנות מובנה בתוכנו - השאלה אם אנחנו באמת משתמשים בו כראוי. כשהיו אומרים לי כילדה קטנה "לא", בדרך כלל הייתי הולכת ועושה את זה מתוך סקרנות. הסקרנות הזאת נשארה בתוכי ומושלכת על מערכות היחסים שלי כיום, וככה כשכל הסביבה שלי אומרת לי לא, אני מחפשת את ה"דווקא" - ללכת ולעשות את זה, להוכיח שאני כן יכולה, להוכיח שאת הבן אדם הזה שרגיל לענות "לא" - אני מסוגלת לתקן אותו, אני יכולה להביא אותו למשהו שונה. 

>>> הצטרפו עכשיו לפייסבוק של פרוגי! <<< 

המקום הזה שגורם לי לרצות להיות עם מישהו שלא מתאים לי זה מקום שאולי נובע מחוסר ביטחון. כשאומרים שהצד השני הוא לכאורה הלא בסדר - זה לא אומר שאני בסדר. לעומת שני הבלתי אפשריים שלי, הייתי גם עם מישהו שהוא מושלם. הציונים שלו היו טובים, הוא נראה טוב, הוא נמצא בשכבת גיל שלי, ובקיצור יכולתי לסמן עליו את כל ה-V האפשריים אך לא הייתה בי את התשוקה שהייתה עם הבלתי אפשריים. הנשיקה בינינו לא הייתה מעורבת בסערת רגשות שלמה של פחד, אהבה, והרגשה של: "סוף סוף עשיתי את זה". עם 'המושלם' זה נגמר מאוד מהר, כי התשוקה הייתה חסרה. 

מר. מושלם, האם אותך אני אוהב?
מר. מושלם, האם אותך אני אוהב? © טמבלר

"ומעץ הדעת טוב ורע לא תאכל ממנו, כי ביום אכלך ממנו מות תמות"

לגעת בפרי האסור, חטא עץ הדעת. בסיפור של אדם וחווה בבראשית, אדם וחווה לא יכלו להתאפק ונגסו מעץ הדעת, העץ שיכול לגרום להם למוות. גם עם הבלתי אפשריים, התשוקה של להיות איתם הייתה התשוקה הכי טובה שיכלתי לחוות למרות כל האיסורים. הפסיכיאטר אניטה פיטרס מספר ל-timesofindia את ההסבר למשיכה הזאת: "נערים רעים, כמו שאנחנו אוהבים לקרוא להם, בדרך כלל מעורבים במספר דברים. כל אלה הם ריגושים שהנערים האלו מספקים, וכל אישה רוצה למלא את חייה בהתרגשות".
 

ככה גם היה בינינו, התרגשות שאי אפשר כמעט ולתאר. כל נגיעה שלהם הייתה הנגיעה האסורה. כל מילה שלהם כלפיי הייתה כמו חץ שפתח לי את הלב. הנשיקה שלנו הייתה כל כך מסוכנת ותמימה שלא יכלתי להרפות. כל פגישה איתם - הרגשתי וזכרתי הכל. את הרעד של ההתרגשות שלאחר הפגישה לא יכולתי לשכוח והרגשתי שלא אשכח לעולם, אלפי מחשבות שרצו בראשי שפשוט לא ידעתי מה לעשות איתם. 

הנגיעה האסורה - ההתרגשות בשיאה
הנגיעה האסורה - ההתרגשות בשיאה © צילום מסך מתוך "50 גוונים של אפור"

"מעגל שאני פשוט לא מסוגלת לסגור"

הסוף הזה הוא לא עוד סוף טוב, ואולי הוא לא סוף בכלל. כמו שכבר הבנתם אחרי הבלתי אפשרי 1 פגשתי גם את 2, ואולי גם הסרט השלישי ייצא לי לאקרנים בעתיד כי ממערכות היחסים האלה - לא למדתי. בסופו של דבר, הנורמות מסביבי ניצחו גם אותי, משניהם ברחתי במהירות והבנתי שאת האיסור הזה אי אפשר להמשיך. הבנתי שאני אשמה, כל פעם מחדש אני משחקת ומשקרת לגברים ואז מתלוננת על הבלתי אפשריים. לבסוף, יישארו לי רגשות לשניהם כנראה גם בעתיד הקרוב, כי זהו מעגל שאני פשוט לא מסוגלת לסגור.

"אני אמרתי לה שאני לא מחפש עוד טעות"
 

עוד בערוץ היחסים בפרוגי:


תגובות