מוכנים לאהבה? כך תדעו שאתם כבר יכולים להכנס לזוגיות. צילום מסך מהטמבלר

מוכנים לאהבה? כך תדעו שאתם כבר יכולים להכנס לזוגיות

קורה לך שאת צופה בסרט קומדיה רומנטית ואת רואה את ה"זוג המושלם"? את מתחילה לתהות מה יהיה איתך, מתי כבר לך יהיה חבר והאם את מוכנה למערכת יחסים. איך מבררים את זה עם עצמנו? הכתבה כתובה בלשון נקבה אך מיועדת גם לבנים כאחד

 

חבר לתצוגה או חבר לאהבה?

קודם כל, אחת השאלות החשובות ביותר שאת צריכה לשאול את עצמך היא האם את רוצה חבר רק כדי שהחברים ידעו שיש לך חבר או כי לא היה לך חבר מזמן או שאת באמת מוכנה לחבר ואת איתו כדי שתהיו יחד ותחלקו תחומי עניין משותפים.

© צילום מסך מהטמבלר

מתאהבת סדרתית

אם את אחת שמתאהבת בקלות וכל יומיים מחליטה שמצאת את האחד שלך או שאת מתאהבת בו זמנית בכמה בחורים, כנראה שאת לא כל כך מוכנה לחבר. מתי כן תהיי מוכנה? כשתמצאי מישהו שיגרום לך לא להסתכל ימינה ושמאלה תדעי שזהו - את מוכנה.

© צילום מסך מהטמבלר

מאוהבת בעצמך

אם את אחת שחושבת רק על עצמה, חייך מסתובבים כל הזמן סביבך ואת חייבת להיות מרכז העניינים כל הזמן, חכי. במערכת יחסים יש שני אנשים ואת צריכה לחשוב גם על האדם השני, להתפשר ולבצע וויתורים למען הצלחת הקשר.  

© צילום מסך מהטמבלר

אופי VS יופי

אם כף המאזניים שלך נוטה לתכונות האופי של הבחור - חוש הומור, נאמנות וכו', לכי על זה, אבל אם כף המאזניים שלך נוטה לכיוון היופי והפופולאריות של הבחור כנראה שאת לא באמת מוכנה לחבר. כמובן, משיכה זה חשוב ואפילו מאוד, אבל אם זה הדבר היחיד שמניע אותך, זאת לא סיבה להכנס למערכת יחסים: הבחור הוא לא פוסטר.

© צילום מסך מהטמבלר

האומץ לעזוב

לפני שאת נכנסת לקשר תשאלי את עצמך מה לא תרצי להרגיש בחברתו, והאם תהיי מסוגלת לסיים מערכת יחסים אם תתחילי להרגיש דברים שאינך רוצה להרגיש כמו נשלטת, לא בטוחה, או לא מוערכת. לפני שנכנסים למערכת יחסים עלינו לוודא שמערכת היחסים שלך לא תהיה הרסנית.

© צילום מסך מהטמבלר

איזון

האם תוכלי לשמור על איזון בין היחסים עם החבר שלך לבין שאר תחומי החיים שלך כמו משפחה, חברים או תחביבים? אנשים רבים כיום נהפכים בזוגיות לאובססיבים ולא יכולים לראות את הדברים בפרופורציה. אם אתם מפחדים שזה עלול להיות המצב שלכם, עדיף שתמתינו קצת עד שתקחו צעד קדימה!

© צילום מסך מהטמבלר

באיזה גיל אפשר להתחיל?

אז זהו, שזה לא באמת עניין של גיל. מה שקובע בעצם זו הבגרות (הכוונה כמובן לא לתעודת בגרות, אפשר להרגע). את צריכה לבדוק את הבגרות שלך לפני שאת נכנסת למערכת יחסים - האם תוכלי להתמודד עם פרידה, תצליחי להיות זו שנפרדת בצורה יפה וכמה שפחות פוגעת והאם תדעי לשים גבולות לקשר. אם תוכלי להתמודד עם כל אלה סימן שאת בהחלט.

עוד במדור יחסים ואהבה של פרוגי:

עכשיו אחרי שקראת את הכתבה, אם כל הסימנים מראים שאתם מוכנים לאהבה - אז קדימה, אל תחכו. צלצלו מיד לקופידון.

 
תגובות