זה (לא) נגמר: הטיפים שיעזרו לכם לעבור את הפרידה הקשה. tumblr

זה (לא) נגמר: הטיפים שיעזרו לכם לעבור את הפרידה הקשה

זה לא באמת משנה אם הייתה לכם מערכת יחסים קצרה או ארוכה, פרידה מבני זוג זה תמיד דבר קשה. בכל פעם מחדש מרגישים את החלל הריק מבפנים, שפעם היה מלא בצחוק ואהבה. אז איך אפשר להתגבר על פרידה בדרך הכי פחות כואבת? כל הדרכים לפניכם

אחרי שחשפנו בפניכם איך לסיים מערכת יחסים לא מוצלחת, גם הפעם מדובר בפרידה, אבל המצב שאחרי הפרידה - לרובנו קשה להמשיך כרגיל אחרי פרידה קשה, מרגישים ריקנות, מפסיקים לצחוק ולעיתים גם לאהוב. אנחנו לפעמים כל כך עסוקים ב"להמשיך הלאה" שבלי לשים לב אנחנו פוגעים בעצמנו בדרך

עוד בערוץ היחסים בפרוגי:

זה הזמן לשחרר אגרסיות החוצה

תוציאו את כל העצבים שיש לכם. כמובן שהכוונה היא לא להרביץ לאקסים הטריים שלכם, אלא לעסוק בכל פעילות גופנית שעוזרת להוציא אגרסיות. אתם יכולים לצאת לריצה או אפילו להתאמן בקיק-בוקס העיקר שזה יעזור לכם להוציא את כל העצבים החוצה.

© tumblr

תנו לגוף שלכם לנוח

תשנו ותנו לגוף שלכם להירגע, הוא זקוק לזה. במהלך המנוחה הגוף שלכם ירגע ותרגישו הרבה יותר טוב.

© tumblr

הכתיבה כתרופה

כתבו על הרגשות שלכם - אתם יכולים לעשות זאת בצורת מכתב, שיר או בכל דרך אחרת בה תבחרו. ברגע שתכתבו על הרגשות שלכם אתם תרגישו הרבה יותר נינוחים ותוכלו להמשיך הלאה.

© tumblr

חייכו אל העולם והוא יחייך אלייכם בחזרה

כל הזמן חייכו לעצמכם ושדרו מחשבות חיוביות. אל תתבודדו בבית או תבכו מול סרט רומנטי בטלויזיה. צאו לבלות עם חברים טובים בקניון, בסרט או אפילו אכלו באיזו מסעדה טובה.

© tumblr

אל תישארו תקועים בעבר

תפסיקו לחשוב מה היה קורה אם - רוב הזמן, אתם לא האשמים היחידים בפרידה. זכרו שיש לכם עוד הרבה לעבור ועוד הרבה אנשים לפגוש. 

© tumblr

לא חייבים להישאר ידידים

מי מאיתנו שחווה פרידה וגם מי שלא, בטח מכירים את המשפט "בוא\י נשאר ידידים" שמצוי בעיקר בסרטים אבל הפך למציאותי בפרידות. לפעמים זה כואב לשמור על קשר בייחוד לאחר פרידה טרייה, ולכן, לא תמיד מומלץ להישאר ידידים לאחר הפרידה. כמובן איך אפשר שלא להזכיר את הרשתות החברתיות למיניהן, גם שם כמו בחיים האמיתיים לא תמיד כדאי לשמור על קשר, הכי לא נעים זה לראות באינסטגרם תמונה של אחד האקסים מחובק עם מישהו אחר.

© tumblr

אל תמהרו לפגוש מישהו חדש

אל תמהרו לצאת לדייטים. זה שכבר להם יש בני זוג חדשים, לא אומר שגם אתם חייבים למצוא מישהו חדש, זה בדיוק הזמן להנות מהחיים ולבלות עם חברות.

© tumblr
תגובות