כל הפרידות הרעות: איך לסיים זוגיות לא מוצלחת?. tumblr

כל הפרידות הרעות: איך לסיים זוגיות לא מוצלחת?

מכירים את המשפט "כל ההתחלות קשות"? אנחנו שואלים - מה עם הקושי בפרידות? גם פרידות יכולות להיות יותר מידי מסובכות ורגשיות. מרגישים לקראת פרידה? המשיכו לקרוא כדי לדעת מתי ואיך להיפרד בצורה הנכונה ביותר על מנת להקל על הכאב הכרוך בפרידה

שוב נפרדתם, ושוב חזרתם. זו לא הפעם הראשונה שזה קורה לכם ובכל פעם מחדש מצלצלת המחשבה להיפרד. אך מיד כשאחד מבני הזוג אומר שהוא מוכן לנסות שוב, אתם מסכימים. נכון שאף אחד לא מושלם, אבל לפעמים מי שיוצאים איתו לא מתאים מכל הבחינות ומרוב אהבה קשה לראות זאת. בשביל זה אספנו לכם את הטיפים הנכונים והסימנים המושלמים בכדי לדעת מתי ואיך צריך לסיים את הקשר עם הבן-אדם שבחייכם.

© tumblr

עוד בערוץ היחסים בפרוגי:

לדעת שזה הזמן להיפרד

לפעמים כל מה שצריך הוא לסמוך על מישהו מהצד שיבוא ויגיד מה הוא באמת חושב. כשבני הזוג לא נאהבים על ידי המשפחה או החברים ובני הזוג רק מחפשים כל הזמן איך לנתק את הקשרים שלכם מסביב - זה כנראה הסימן לחתוך

כדאי לחשוב על התחושות של ההורים והחברים, גם עם עצמכם, ענו - איך בני הזוג מתייחסים אליכם? האם הם באמת נותנים לכם את היחס שמגיע לכם? קוראים לכם בשמכם או שיש לכם גם הגדרה? האם אתם מדברים ולא רק מתכתבים בשעות שמתחשק להם? הם מחליטים מה תלבשו? קובעים לאן תצאו?

אם הם לא נותנים לכם את היחס הראוי, הגיע הזמן להיפרד.

האם אתם מקבלים את היחס שמגיע לכם?© tumblr

לסיים מערכת יחסים בלי לפגוע בצד השני

אם כבר הבנתם שהגיע הזמן להיפרד, ברור שלא יהיה קל לעשות זאת, איך אפשר לסיים מערכת יחסים מבלי לפגוע בצד השני?

נכון שהמדיה החברתית חדרה עמוק אל חיינו אבל עדיין, לא תמיד נכון להשתמש בה. כשאתם נפרדים מבן הזוג אל תגמרו את הקשר ביניכם בעזרת הודעה בוואטסאפ. כן, זה פשוט ופחות מביך לעומת שיחה פנים אל פנים, אך יותר פוגע. הכי פשוט זה לקבוע שיחה במקום נינוח, כדאי לדבר על הדברים ולהסביר מה מפריע לכם בקשר ביניכם, כדי שתיפרדו בצורה יפה. הכי חשוב - לא לרוץ לספר לחברים ואסור בשום אופן להעלות תמונה לאינסטגרם של מי שנזרק.

כולנו מסכימים שברוב הפעמים פרידה זה דבר כואב. אך הדבר חולף - יש המון דגים בים, אבל החוכמה היא לתפוס כריש. יודעים מה, עזבו פתגמים, כנראה שאם נפרדתם כך זה היה אמור להסתיים. 

כדאי להיפרד בדרך שהיא הכי פחות כואבת© tumblr
תגובות