בנות, ככל שאתן חכמות יותר, כך יש סיכוי שתישארו רווקות. צילום מסך מהטמבלר

בנות, ככל שאתן חכמות יותר, כך יש סיכוי שתישארו רווקות

מחקר חדש מגלה כי נשים חכמות רבות נשארות רווקות לא מתוך בחירה, אלא כי גברים מעדיפים נשים פחות אינטליגנטיות

רבים מהסרטים הרומנטיים והרומנים נותנים לאישה החכמה והמוצלחת לגבור על הבחורה "חסרת-המוח", אבל מנגד, המדע מוכיח שלא בסדר. מחקר חדש מגלה כי נשים חכמות רבות בסופו של דבר נשארות לבד לא מתוך בחירה, פשוט כי גברים מעדיפים נשים פחות אינטליגנטיות!

עוד בערוץ היחסים בפרוגי:

המחקר שסקר 121 משתתפים בריטיים מצא כי נשים עם אינטליגנציה גבוהה במערכות יחסים הטרוסקסואליות נתפסות כדבר "בעייתי". כמובן, שאותה התכונה בגברים דווקא נתפסה כרצויה.

 

© צילום מסך מהיוטיוב

זו כמובן תזכורת סקסיסטית שעדיין יש דרך ארוכה לפנינו. "גברים מוצלחים בוחרים לצאת עם נשים פחות מוצלחות לא בגלל שהם רוצים 'נשים טיפשות' "אלא בגלל שהם רוצים 'מישהי שתיתן עדיפות לחייהם באופן שתואם את מה שהם מעדיפים'", עונה הכתב ג'ון קרטר במאמר לאתר thewire.

אז מה צריכות נשים חכמות אם הן לא רוצות להישאר רווקות לשארית חייהן? להסתפק בגבר שפחות משכיל! זה לא מאוד רומנטי, אבל זה מה שנשים שאפתניות כמו הסופרת לינדה הירשמן מייעצות. "אם את רוצה גבר שיתמוך בך פשוט תעשי את מה שגברים עשו ותלכי על מה בטוח", היא אומרת.

© צילום מסך מהטמבלר

באופן מפתיע, זה נראה כאילו נשים לוקחות את העצה הזו!

על פי האתר קיי אס אל ל-21% מהנשים יש בן זוג שפחות משכיל מהן. אנחנו לגמרי מבינים שהרעיון הזה של לא מעט נשים הוא מטריד, בלשון המעטה. אבל אנסה לחשוב על זה כפשרה שמאפשרת לנו לקבל את כל מה שחלמנו עליו. למעשה, ייתכן שאפילו אפשר להיות מופתעים מהתוצאות של איך הבחור המושלם צריך להיות.

מקורות: elitedaily, dailymailthedailybeast, yourtango

תגובות