למה בנות שאוהבות כלבים הן טובות יותר?. צילום מסך מהאינסטגרם

למה בנות שאוהבות כלבים הן טובות יותר?

הכלב, חיית המחמד המאומצת ביותר בישראל ואיך לא, חברו הטוב ביותר של האדם. אז אולי אין משפט כזה, אבל נשים שאוהבות כלבים יכולות להיות נשים טובות יותר, אספנו לכם את הסיבות למה זה נכון ולמה כדאי לכם לאהוב נשים שאוהבות כלבים

יודעות לשחק בכדור

בנים, המין שאוהד כל משחק אפשרי שמעורב בו כדור, יותר מישמחו אם בת זוג תשחק איתם בכדורגל, כדורסל או כל משחק כדור אחר. בנות שאוהבות כלבים יודעות למסור, לתפוס ולגלגל כדור, יש להן ניסיון של הרבה מאוד זמן.

© צילום מסך מהאינסטגרם

עוד בערוץ היחסים בפרוגי:

יודעות להתחלק

בנות שברשותם כלבים יודעות להתחלק עם הכלב בהכל, מהמיטה ועד האוכל. אין סיבה שהן לא ידעו להתחלק גם עם בן הזוג שלהן ויותר מזה, הן יעשו זאת ברצון.

© צילום מסך מהאינסטגרם

נאמנות

כשיש לך כלב את לוקחת על עצמך אחריות - לגדל אותו, לשחק איתו, להאכיל אותו ובעצם לבלות איתו המון זמן לאורך היום. לא כל אחת יכולה לעשות את זה, ואלו שכן, נאמנות לכלב בלב שלם כך שיהיו גם לבן הזוג.

© שירז ואנונו

לא מתרגשות מדברים שטותיים

כן, חלק מלגדל כלב דורש כוח סיבולת לא קטן, ככה זה שהוא עושה את הצרכים שלו בבית או לועס את הנעל שלך. בנות שלא מגדלות כלב אולי ילחצו מהמצב, אבל בנות עם כלב כבר רגילות לריח לא טוב ולדברים מהסוג הזה כך שהן לא יבכו על כל שטות.

© צילום מסך מהאינסטגרם

אחריות

בנוסף לנאמנות היא גם אחראיות - הן יודעות מתי להוריד את הכלב לסיבוב גם אם אין להן כוח וגם מה מותר ומה אסור לו לאכול. אחריות היא חלק חשוב מאוד במערכת יחסים ובנות אחריות יוכלו להרים את מערכת היחסים למיימדים שונים.

© צילום מסך מהאינסטגרם

שמחות יותר

אין מה לעשות, בנות עם כלב הן בנות שמחות יותר. כלב, כמו המשפט, הוא חברו הטוב ביותר של האדם ויכול לשחרר אותו ממצבי לחץ ודיכאון.

© צילום מסך מהאינסטגרם
תגובות