האינסטגרם שחושף את האמת על "גלגל שלישי". צילום מסך, אתר "סנבטין"

האינסטגרם שחושף את האמת על "גלגל שלישי"

כולנו היינו שם וחווינו את תופעת ."הגלגל השלישי" המוכרת בבילוי עם החברים הטובים. פתאום בן הזוג הצטרף ונדמה היה כי אתם לגמרי לבד. נערה אחת מארצות הברית שגם חוותה את זה על בשרה, החליטה לצחוק על כל העניין באינסטגרם, והתוצאה מצחיקה במיוחד

כולנו היינו שם. אתם נפגשים עם החברים הטובים שלכם, הכל מושלם ולפתע, הם מזמינים את בני הזוג. אתם נותרתם לבד לחלוטין ונהפכתם, שוב, לגלגל השלישי בחבורה. נערה בשם אבלון מארצות הברית יצרה חשבון אינסטגרם שמראה באופן מושלם מה זה להיות הגלגל השלישי בחבורה. התוצאה המצחיקה, לפניכם.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

"או, אהבה. אהבה הופכת את העולם למקום טוב יותר". אומר הביו, "אלא אם כן אני, והאהבה מככבת מאחוריכם בקביעות בכל תמונות האינסטגרם שלכם". 

אבלון מפרסמת תמונות שלה ושל זוגות מחבריה, והתוצאה מצחיקה וחמודה כל כך:

אבלון וזוגות חבריה
אבלון וזוגות חבריה © צילום מסך, אתר "סבנטין", אינסטגרם

התמונות ממשיכות ואבלון מספרת כי היא הספיקה בחייה הקצרים להיות הגלגל השלישי כבר בכל מקום: בזמן לימודים בבית הספר, בזמן לימודים שלא בבית הספר, בבתים של חברים, ואפילו בבית שלה! בעצם בכל סיטואציה ומקום חברתי בו הייתה. היא אפילו מספרת שבאחד המקרים עברה מגלגל שלישי, לגלגל החמישי, וזה היה עבורה כבר שיא חדש.

התגובות מהחשבון הזה שהפך ויראלי כל כך לא איחרו לבוא, והנה כמה מהן:

© צילום מסך, אתר "סבנטין", אינסטגרם

"אני כל כך יכולה להזדהות איתך. אני יושבת פה במשרד ומתה מצחוק. תדעי שאת ממש לא לבד, ודרך אגב את בכותרות החדשות של אתר חדשות איטלקי מפורסם, שתדעי לך".

"את בעיתון הצרפתי, כנראה שהתמונות שלך מאד מצחיקות אנשים". הגיב לה מישהו אחר.

"את תעברי את התקופה הזו של 'להיות גלגל שלישי', ובעתיד הקרוב מישהו יהיה הגלגל השלישי שלך ושל בן זוגך"- מישהו אחר אמר.

 

תגובות