נמאס לשמוע: מה לא אומרים לרווקים ביום האהבה?. צילום: Shutterstock

נמאס לשמוע: מה לא אומרים לרווקים ביום האהבה?

יש הרבה אנשים שחוגגים את יום האהבה, אבל אין לשכוח את הרווקים שבינינו! ישנם כמה דברים שבהחלט כדאי לכם להימנע מלומר לרווקים ביום האהבה...

המצב הזה בטח מוכר לרובכם: זהו יום האהבה ואתם רווקים. החברים המאושרים שלכם בעיצומן של הכנות וקניית מתנות, פרחים ושוקולדים, ואתם מבינים שאתם לבד. הו, האימה!

בניסיון לעודד אתכם, החברים שלכם נותנים לכם יותר מידי חיבוקים וטפיחות על השכם, ומיד אומרים לכם את הדברים הכי גרועים שאתם יכולים לשמוע ביום הזה. הנה המדריך השלם למשפטים שרווקים ממש לא ירצו לשמוע ביום האהבה, כדאי שתעבירו אותו לחברים שכן נמצאים בזוגיות.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

"מה התוכניות שלך ליום האהבה?"
ייתכן שביום האהבה, החברים הרווקים שלכם עלולים ליפול לקלישאות אפילו יותר מכם, שכן נמצאים בזוגיות, וחשוב שתיידעו אותם שזה בסדר גמור להתמכר לקומדיות רומנטיות. למען האמת, זה יכול להיות הרבה יותר מהנה לצפות בהן לבד, כי כך לא צריך להסתיר את הדמעות. אפשר יכולים לשפוך הכל, בלי להתנצל.

"אל תדאגו, תמצאו מישהו ממש בקרוב!"
אלא אם כן יש לכם כדור בדולח וכמה יכולות רוחניות חזקות במיוחד, אינכם מסוגלים לנבא את מערכות היחסים הבאות של הרווקים הקרובים אליכם, ובטח שלא מתי היא תקרה.

גם רווקים יכולים לקבל מתנות ביום האהבה
גם רווקים יכולים לקבל מתנות ביום האהבה © צילום: Fotolia

"תראו איזו מתנה נפלאה בן/בת הזוג שלי קנה/קנתה!"
תראו, החברים הרווקים שלכם בטח כל כך שמחים שמצאתם אהבה אמיתית, אבל היום הוא לא היום שהם ירצו לשמוע עליה. מחר הם בוודאי ישמחו בשבילכם לגמרי, ימחאו כפיים ויגידו לכם עד כמה מדהים האחד או האחת המשמעותי/ת שלכם. היום, תנו להם להיות אנשים בודדים זועפים בחושך, תאמינו לנו, הם צריכים את זה.

"אנחנו זוכרים שהיינו במצב שלך"
אולי פעם הייתם בסטטוס של רווקים בדיוק כמו חבריכם, אבל כעת, אי אפשר לומר שאתם באותה סיטואציה. אתם נמצאים בזוגיות, לעומת חבריכם הרווקים, ואין צורך לזייף אמפתיה, תודה רבה.

"למה אתם לא מתמקדים בלאהוב את עצמכם?"
בפעם האחרונה שבדקנו, להיות רווקים זה לאו דווקא אומר תיעוב עצמי וגועל. נכון, אם יש משהו שיכול לעזור במציאת בן או בת זוג הוא להתחיל לאהוב את עצמך, אבל עם זאת, אין קשר בין הקלישאה הזו ליום האהבה.

אנחנו דווקא כן אוהבים את עצמינו
אנחנו דווקא כן אוהבים את עצמינו © צילום: Fotolia

"אתם צריכים לנסות למצוא מישהו/מישהי!"
התשובה האולטימטיבית של הרווקים למשפט הזה בוודאי תהיה: "תודה אבל לא תודה, הספיקו לנו מערכות יחסים." תפסיקו לדחוף את האף שלכם לקשרים לא שלכם, להיות רווק זו לא קללה.

"אתם בטח לובשים שחור ביום האהבה"
והם יכולים! אבל מצד שני, יום האהבה הוא האירוע המושלם ללבוש את השמלה הכי ורודה שיש בארון. בנוסף לכך, הם בהחלט יכולים ללבוש את שני הצבעים! אין שום קשר בין סטטוס זוגי לבין האופן שבו מתלבשים ביום זה.

"יום האהבה קשה יותר כשנמצאים במערכת יחסים"
כן, זו בטח עבודה נורא קשה להזמין מקום במסעדה או לקנות כמה פרחים ושוקולד לאהוב או אהובת לבכם. נגבו את הדמעות בזמן שחבריכם הרווקים מנגנים מנגינה עצובה על הכינור הקטן ביותר בעולם.

חופשי זה לגמרי לבד
חופשי זה לגמרי לבד © צילום: Fotolia

"גם אנחנו שונאים את יום האהבה"
זה שהחברים שלכם רווקים, זה לא אומר שהם שונאים את יום האהבה. העובדה שהרוב חושבים שמערכת יחסים היא המפתח לאושר, מעציבה. זה אפשרי להיות רווקים, ולהנות ביום האהבה באותו האופן, גם אם אנחנו רווקים.

תגובות