לא מתביישת: הילרי דאף יוצאת נגד ה"באדי שיימרס". צילום: gettyimages

לא מתביישת: הילרי דאף יוצאת נגד ה"באדי שיימרס"

אחרי ריהאנה, גם השחקנית המוכשרת, הילארי דאף, החליטה לצאת נגד הטוקבקיסטים ואנשי התקשורת שעשו לה "באדי שיימינג". יו גו גירל!

אוי, איך אנחנו אוהבים שהסלבס יוצאים נגד טוקבקיסטים ואנשי תקשורת שפוגעים בהם, ואנחנו עוד יותר אוהבים כשהם עונים לאלו שמשמיצים את גופם. הפעם הגיע תורה של השחקנית האהובה, הילארי דאף, שממש לא אכפת לה אם ה"פגמים" שלה מטרידים אתכם - כי הם בהחלט לא מטרידים אותה.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

אחרי שבשבוע שעבר, פרסמו אתרים שונים מעבר לים תמונות פפראצי של דאף בזמן בילוי עם בנה בחוף הים והגדירו אותן כלא מחמיאות, השחקנית החליטה להשיב להם. ביום שישי האחרון, פרסמה השחקנית בחשבון האינסטגרם שלה את תמונת הפפראצי בה היא לובשת בגד ים ומצולמת מהגב והוסיפה פוסט עצבני במיוחד.

"אני כותבת את הפוסט לטובת נערות צעירות, נשים ואמהות בכל הגילאים. אני נהנית מחופשה עם בני, אחרי תקופה ארוכה של צילומים ואחרי שהייתי רחוקה ממנו במשך שבועות בחודשים האלו", כותבת דאף ומוסיפה: "מאחר ואתרים ומגזינים אוהבים לפרסם את הפגמים של הסלבס - ובכן לי יש אותם!" עוקצת השחקנית המפורסמת את כל המביישים.

 

Night night. Didn't wear make up today ... felt so good. Hope everyone had a healthy happy 4th ❤

A post shared by Hilary Duff (@hilaryduff) on

"הגוף שלי נתן לי את המתנה הכי גדולה של החיים שלי: לוקה, בן 5. אני אהייה בת 30 בספטמבר והגוף שלי בריא ולוקח אותי לאן שאני צריכה". עוד מוסיפה השחקנית מסר חשוב: "בנות, בואו נהייה גאות במה שיש לנו ונפסיק לבזבז זמן יקר בתקווה להיות שונות ממה שאנחנו, טובות יותר וללא פגמים".

היא סיימה את הפוסט העצבני בפנייה לכל מי שזלזל בגופה של השחקנית: "אתם (אתם יודעים מי אתם!) כבר יודעים איך להרוס רגעים טובים, ועכשיו אתם גם 'באדי שיימרס'".

 

 

תגיות
תגובות