כמה זמן אחרי פרידה כדאי להתחיל מערכת יחסים חדשה?. צילום: Shutterstock

כמה זמן אחרי פרידה כדאי להתחיל מערכת יחסים חדשה?

"התקופה שלאחר סיום הקשר היא תקופה מצויינת ללמוד ולגלות יותר על עצמכם, וגם כדי להבין מה באמת טוב לכם. כך, תוכלו להיכנס יותר בשלים ומוכנים למערכת היחסים הבאה" • מיכל שמגין מספרת למה היא לא הייתה יוצאת לדייט עם מישהו אחר מיד אחרי שחוותה פרידה

פרידה היא בהחלט דבר קשה ולא פשוט, ולפעמים הדבר היחיד שרוצים לעשות אחרי פרידה זה לשבת בבית עם דלי של גלידה. אבל, יחד עם זאת, חשוב לזכור שיש עוד דגים בים. בכל זאת, השאלה העומדת על הפרק היא: האם להתחיל בחיפוש אחר "דג חדש" מיד אחרי הפרידה, או לתת ללב לנוח קצת?

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

אולי החזרה לעולם הדייטים באמת יכולה לתקן את הלב השבור ולהשכיח ממנו את החוויה הקשה. אבל אני, באופן אישי, הייתי מעדיפה לתת לעצמי קצת זמן לנוח ממערכות יחסים, לעשות חשבון נפש עם עצמי, לראות מה קרה, למה נפרדנו ואיפה אני טעיתי בקשר.

"הייתי מעדיפה לתת לעצמי זמן לנוח ולעשות חשבון נפש עם עצמי" © צילום: Shutterstock

לדעתי, התקופה שלאחר סיום הקשר היא תקופה מצויינת על מנת שתוכלו ללמוד ולגלות יותר על עצמכם וגם כדי להבין מה באמת טוב לכם. כך, תוכלו להיכנס יותר בשלים ומוכנים למערכת היחסים הבאה.

ברוב הפעמים, זה לא טוב לנסות לפתוח מערכת יחסים חדשה, בזמן שאתם עדיין ממשיכים לחשוב על האקס או האקסית ובזמן שעוד לא החלמתם לגמרי מהפרידה. חשוב לבוא "נקיים" ובאמת מוכנים לקשר חדש ולא להיכנס אליו רק כי הוא מסוגל להשכיח מכם את החוויה הקשה של הפרידה.

"זה לא טוב לצאת לדייט עם מישהו אחר כשאתם עדיין ממשיכים לחשוב על האקס" © צילום: Shutterstock

אחרי פרידה, יכול להתפנות לכם זמן לעשות דברים שהזנחתם בתקופת מערכת היחסים, כמו תחביבים שונים ופעולויות אהובות. יש לכם גם הזדמנות מצויינת להקדיש יותר תשומת לב למשפחה ולחברים קרובים. בנוסף, זו יכולה להיות גם הזדמנות להתנסות במשהו חדש ומהנה, משהו שתמיד רציתם לעשות ואף פעם לא הייתה לכם הזדמנות. כך תוכלו לפתוח דף חדש ולנקות את הלב בצורה הטובה ביותר, שיהיה מוכן למערכת היחסים הבאה.

© צילום: Shutterstock

אסכם ואומר, שלפי דעתי, אין לרוץ לתוך מערכת יחסים נוספת רק בגלל שאתם מרגישים צורך בכך שמישהו יעמוד לצידכם, או בגלל תחושת הבדידות הפתאומית שנופלת עליכם אחרי הפרידה. אתם, כמובן, תחליטו בעצמכם מה יותר נכון לכם - בסופו של דבר, כל אחד צריך לעשות את מה שהכי טוב בשבילו, ומה שהכי מתאים לו.

תגובות