המדריך המלא: כך תתחילו עם הקראש שלכם. צילום: fotolia

המדריך המלא: כך תתחילו עם הקראש שלכם

מכירים את זה שכל פעם שאתם עוברים ליד הקראש שלכם הברכיים רועדות, הלב מתחיל לדפוק וכל המילים נעלמות לכם? בדיוק בשביל זה הכנו לכם מדריך שיעזור לכם להתחיל עם הקראש

בשיתוף עם הסרט נשיקה בחצות

לפעמים אתם מרגישים קצת כמו קייטי מ"נשיקה בחצות"? כל פעם שאתם באים לדבר עם הקראש שלכם, כל המילים נעלמות? לא יודעים איך לגשת ואיך להתחיל? קבלו את המדריך המלא של פרוגי שיעזור לכם להתחיל עם הקראש! 

© מתוך "נשיקה בחצות"

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

הייוש באינסטוש

כולנו חיים שם, מעלים כל יום לפחות שני סטוריז ומשנים פרופיל לפחות פעם בשבוע. עצה שלנו? תפרגנו לקראש שלכם בלייק, תגובה חמודה או משהו שיגרום לו לחייך. זה גם יכול להיות אמצעי שימושי לגלות עליו כמה דברים, ולצבור נושאי שיחה לזמן עתידי. ראיתם שהוא היה בים בשבת? מנגן בגיטרה? ברכותינו! זכיתם במשפט פתיחה במסווה של סמול טוק!

© fotolia

שלח חבר למשימת ריגול

הטריק הכי ישן בספר, אבל עובד בכל פעם. זו שיטה מצוינת לביישנים מבניכם שהחשש מהפדיחה עוצר אותם מלגשת. נכון, הצעד הזה יחייב אתכם להתוודות על הקראש שלכם בפני החברים, אבל בתכלס, הם כאן כדי לעזור, אז תנו להם קצת קרדיט. תבקשו מהם ללכת לדבר עם הקראש במקומכם, לאסוף קצת פרטים, ולרמוז לו בעדינות שיש מישהו...  אהמ... אתם, שהיה שמח להכיר אתכם קצת יותר טוב. אם אתם ממש משקיעים אתם יכולים גם לבקש מהחבר שלכם למסור לקראש פתק קטן בשמכם, שמזמין אותו לדבר אתכם וישבור קצת את הקרח.

לבקש עזרה

נכון, אנחנו כבר לא בתקופה שבה עלמה במצוקה מחכה לעזרתו של הנסיך על הסוס הלבן, אבל, בקשת עזרה קטנה יכולה להיות התחלה של סיפור אהבה כמו בסרטים. גיליתם שהקראש ממש טוב במקצוע שאתם הרבה פחות טובים בו? מעולה! הדרך הכי טובה ליצור איתו קשר היא לבקש ממנו בדרך אגב, "היי יש מצב שאתה עוזר לי לפתור את התרגיל הזה?" או משהו בסגנון. מה תשיגו בזה? פרגון לקראש והתחנפות קלה, תירוץ לדבר בלי להתפדח, סיבה לבלות ביחד במסגרת אישית יותר וכמובן – את מספר הטלפון שלו!

© shutterstock

להידבק אליו בטיול שנתי

אז הטיפ הזה קצת מורכב, בעיקר כי הוא דורש טיול שנתי, אבל הוא עובד כמו קסם, בעיקר אם הקראש שלכם הוא מישהו שלא יוצא לכם לדבר איתו יותר מדי בשגרה. משהו באווירה השונה של הטיול גורם לאנשים להיפתח הרבה יותר, ולעשות דברים שאולי לא היו עושים ביום-יום, וזה לגמרי משהו שאתם צריכים לנצל לטובתכם. היינו מציעים לכם למצוא את עצמכם, בטעות כמובן, הולכים קרוב אליו לאורך המסלול, אולי מדי פעם נעזרים בו באיזה טיפוס מאתגר... הבנתם את הרעיון? בין לבין, קל מאוד לפתח שיחה, לדבר קצת ולחלוק איזה ביסלי. התוצאה? פגשתם חבר חדש, ובתקווה, קצת יותר מזה.

להיתקל בו במקרה

אוקיי, אז הטריק הזה קצת יותר מתוחכם מהאחרים, אבל באהבה אין חוקים. בדיוק כמו שקייטי וצ'רלי נפגשו בטעות בסרט "נשיקה בחצות", אתם יכולים לביים לעצמכם אחלה של פגישה מקרית שתהיה תחילתה של חברות מופלאה. אתם יודעים שהקראש הולך לחוג בכל יום שני אחר הצהריים? תתחילו להסתובב באזור המתנ"ס (או איפה שהחוג מתקיים), עם תירוץ מוכן כמובן. אתם יכולים לקחת את חיית המחמד שלכם לטיול באזור, ללוות את האח הקטן לחוג, לקבוע להיפגש שם עם חברים, או כל תירוץ אחר שעובד לכם. זה גם יהיה אחלה נושא ראשוני לשיחה. אל תשכחו להתאמן על ההבעה המופתעת שלכם, מעין פרצוף שאומר "יואו איזה קטע שאתה גם מגיע לפה, איזה צירוף מקרים!"

 

 

תגובות