זמן להיפרד? כל הרגשות שמסמלים את סוף הזוגיות. צילום: Shutterstock

זמן להיפרד? כל הרגשות שמסמלים את סוף הזוגיות

אין מה לעשות: בעולם הרומנטיקה והאהבה גם פרידות קורות. מרגישים כל מיני תחושות מוזרות וחדשות ולא יודעים להגיד אם הן מסמלות עבורכם את העת לסיים את מערכת היחסים? כך תבחינו

גם מערכות היחסים הטובות ביותר יכולות להסתיים לפעמים. יש להשלים עם העניין ולקבל אותו, אפילו שזה קשה. בדיוק לשם אותם מצבים מבלבלים, בהם אתם וודאי חשים כל מיני תחושות מוזרות לצידם של בני הזוג שלכם, הכנו את הכתבה הבאה - כדי שתבינו אם וכאשר הגיעה העת להגיד להתראות אחד לשני.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

בני הזוג כבר לא מוסיפים שום ערך לחייכם

אחת ממטרות מערכות יחסים היא להרים לכם את מצב הרוח, להעניק לכם תחושה טובה, לעורר בכם השראה ולגרום לכם להרגיש שאוהבים אתכם באמת. זו תחושה נפלאה שכל אחד היה רוצה לחוש - אולם, אם זה לא המקרה בזוגיות שלכם, אולי זה אומר שהזוגיות דווקא לוקחת מכם ולא מעניקה לכם. כדי להבין טוב יותר אם בני הזוג שלכם נותנים לכם משהו בחיים, שאלו את עצמכם שתי שאלות: אחת, מה האדם איתו אני יוצא/ת עד כה לימד אותי על החיים? שתיים, האם בן/בת הזוג שלי תומכים בהחלטות שאני מקבלת ובאופן בו אני חיה את חיי? 

אם התשובות שלכם שליליות, כנראה שזה הזמן לתת לאדם הזה ללכת. בעזרת העובדה שאתם כנים עם עצמכם באשר לטיב הזוגיות ביניכם, יהיה לכם קל יותר אישית להניח לאשליות שהכל יסתדר וש"יהיה בסדר".

יש יותר ימים רעים מאשר טובים

לכל מערכת יחסים יש את טוב ורע וכל הזוגות מתווכחים מפעם לפעם. אולם, אם אתם מוצאים את עצמכם במצב קבוע של ריבים עם בני הזוג ויכולים לספור איתם יותר ימים רעים מאשר טובים - עליכם לקחת צעד אחורה ולחשוב אם מערכת היחסים הזו עובדת בכלל. להישאר במערכת יחסים שאינה עושה אתכם מאושרים הוא לא רק בזבוז של האנרגיה והאושר שלכם, אלא גם של בן או בת הזוג שלכם. חיים רק פעם אחת, אל תשהו באומללות.

© צילום: shutterstock

זה בסדר להרגיש שאתם הולכים בכיוונים שונים

אולי ברצונכם לפתח תחביבים שונים, לעבור בית ספר או כל דבר שאתם חושבים שיעשה לכם טוב ויקדם אתכם, ובן או בת הזוג לא רוצים בכך - אל תתנו להם לעצור אתכם לחיות את החיים כפי שאתם רוצים לחיות אותם; ואתם בטח לא צריכים להרגיש אשמים במידה ובני הזוג גורמים לכם להרגיש ככה, מתוך טענה שאתם גורמים להם "לפספס". לפעמים צריך לשחרר ממה שיש כרגע בשביל להמשיך הלאה לדברים שאנחנו באמת רוצים לעשות. לשחרר אולי נשמע דבר גדול ומפחיד - אבל זה מה שמצמיח אותנו ומשם אנו הכי לומדים.

אתם מחזיקים יותר מדי במה שהיה, במקום במה שיש

מוצאים את עצמכם נודדים אל העבר בחיוך חולמני אל עבר מה שהיה בין שניכם, במקום לחוות את מה שקורה בין שניכם כרגע? משתמשים בחוויות העבר עם בני הזוג שלכם כדי להצדיק את הקשיים שקורים בהווה וכדי להישאר במערכת יחסים (שברור שעושה אתכם לא מאושרים) בכוח? אם עניתם "כן" על שתי השאלות, משמע אתם חיים את העבר שלכם במקום להודות בהווה ובמה שיש לכם כרגע. 

הדבר הוא בעייתי, כיוון שאם אתם חיים את העבר אתם מונעים מעצמכם ומבני הזוג להמשיך הלאה אל עבר העתיד. כל האנרגיה שאתם משקיעים בשביל לייצר את העבר, לא באמת תייצר אותו מחדש ורק תגרום לכם לתסכול ולרגעים עצובים במקום שמחים. שחררו.

© צילום: shutterstock

אתם לא יכולים לדמיין עתיד עם בני הזוג הנוכחיים

זה הכי חשוב: הרי אף מערכת יחסים - לא משנה אם היא בתקופת החטיבה, התיכון, הצבא או כל שלב אחר בחיים - לא יכולה להתקיים אם אתם לא רואים עתיד משותף יחדיו. בין אם זה החודש הבא (באשר לצעירים יותר) או השנים הבאות למתקדמים, אם אתם לא יכולים לראות את עצמכם איתם בזמן הקרוב - נראה לנו שהגיע הזמן לומר להם להתראות.

תגובות