לבד זה הכי טוב? דברים שבחיים לא תשמעו מרווקים. צילום: shutterstock

לבד זה הכי טוב? דברים שבחיים לא תשמעו מרווקים

בין אם אתם רווקים או שמא נמצאים בזוגיות - יש אמרות קבועות שרווקים תמיד יגידו ואלו הנמצאים במערכת יחסים תמיד יגידו. אבל מה עם מה שרווקים לא אומרים?

"בסוף אשאר לבד רק אני והחתולים", "להיות לבד זה חופשי ומאושר" - את האמרות הללו כל הרווקים מכירים. בדיוק לפי האמרות המוכרות, לפניכם כל הדברים שבחיים לא תשמעו מרווקים. בואו נראה אם תתחברו.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

"נהיה אני והחתולים, איזה כיף"

כולנו מכירים את מה שרווקים כרוניים אומרים על עצמם: שבסוף, כיוון שלא ימצאו בני זוג, יישארו לבד רק הם והחתולים. יש אנשים שלא בנויים לזוגיות וזה ממש בסדר; אולם, אנחנו באמת לא חושבים שיש אדם כלשהו שבסוף חייו יאהב לבלות רק הוא וחתולי ביתו, שיתקבצו סביבו בהמונים לנחמה על כך שאין לו בן או בת זוג.

"איזה כיף לבלות את שישי בערב לבד"

שישי בערב הוא בדרך כלל הזמן המושלם לצאת ולבלות - בין אם זה במסיבה עם מוסיקה טובה, סרט טוב או סתם מפגש עם חברים. את כל אלה, נראה שהרבה יותר כיף לעשות כשיש מישהו לצידך שמתלווה אליך; ובכלל הרבה יותר כיף לא לשבת בבית בודדים. לכן, לא נראה לנו שיש מישהו (גם אם הוא מעריך זמן איכות עם עצמו) שיאהב לבלות כל שישי מחדש לבד בבית.

© צילום: shutterstock

"רוצה להיות חופשי/ה ומאושר/ת לכל אורך חיי"

יש אנשים שלא בנויים למשהו קבוע ולמערכת יחסים; אולם, אנחנו לא באמת מאמינים שלאנשים באמת טוב כל החיים לבדם. מערכת יחסים יכולה להיות מגבילה אם תבחרו להתייחס אליה ככזו ואם אתם בזוגיות - אין הדבר אומר שאתם צריכים להתחייב לבני הזוג כבר לכל החיים, כשאתם בשנות העשרה. לכן, זוגיות יכולה להיות דבר שדווקא גורם לכם להרגיש הכי עצמכם ומאושרים. בכלל, לא שמענו על אדם שרוצה להישאר לבד כל החיים שלו...

"את יום האהבה, אני באמת חושב/ת שצריך לבלות לבד"

הולנטיין אמנם כבר חלף וט"ו באב עוד רחוק מלהגיע - אבל אין זה אומר שכך חלף גם המרמור (סליחה, ההתרגשות) של הרווקים שבינינו לגבי כל מה שקשור ליום זה. יום האהבה הוא יום שבדרך כלל הולך עם פעילויות עם בני הזוג; אבל אם אין לכם אחד כזה, זה ממש לא אומר שאתם צריכים לבלות אותו לבד לגמרי. קחו חברים טובים, או אפילו את ההורים, תבחרו מראש לאן יוצאים ותארגו לכם יום מהסרטים. בחיים לא שמענו רווקים ללא בני זוג שבאמת האמינו בכל ליבו, שאת יום האהבה צריך לבלות לבד.

© צילום: Fotolia

"לא צריך להיות נאהב על ידי אף אחד"

אומרים שכל אדם מחפש לאהוב ולהיות נאהב. אנחנו מודים שאנחנו קצת "לא קונים" אמרה שבה אדם יהיה מאושר אם אף אחד לא יאהב אותו. כל אחד מחפש אהבה וכל אחד רוצה שיאהבו אותו גם בצורה רומנטית, בהכרח בשביל אישור חברתי מובן מאליו, שגם אותך אפשר לאהוב. בחיים לא שמענו רווק שאפילו אם טוב לו עם עצמו לבדו והוא אינו צריך זוגיות כרגע, שהוא לא צריך ולא מעוניין להיות נאהב על ידי אף אחד.

תגובות